ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بهزاد نبوی آزاد شد

بهزاد نبوی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با پایان دوران محکومیت خود آزاد شد.

بهزاد نبوی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با پایان دوران محکومیت خود از حبس آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، او روز پنج‌شنبه، ۱ خرداد، زندان اوین را ترک کرده است.

وی در بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ بازداشت شد.

این نماینده سابق مجلس ایران در دادگاه‌های موسوم به «رسیدگی به اغتشاشات» پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی به شش سال زندان محکوم شد، اما در دادگاه تجدیدنظر حکم وی به پنج سال زندان تغییر کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • لطیف

    سلام. از قدیم گفتن و شنیدیم که ... چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدأ کسی! منتهی کو گوش شنوا ؟ تا سوار تخت قدرتیم تخته گاز چهار نعل میتازیم و جفتک میندازیم، پیاده که شدیم شروع میکنیم به آه و ناله که وامصیبتأ.... انگار همین دیروز بود... شهریور سال شصت بعد از بمب گذاری در دفتر نخست وزیری، همین عضو ارشد،به گزارشگر تلویزیون گفت: رجایی صدمه ای مختصری دیده که سرپایی معالجه شد،حالشم کاملا خوب است. فردا رادیو و تلویزیون و مطبوعات گفتند و نوشتند که: رجایی را از روی دندانهایش شناسایی کردند! زمانی که همین عضو ارشد به عنوان وزیر صنایع در مجلس مورد استیضاح واقع شد، در پاسخ به این سوال که چرا برای گرفتن موافقت اصولی از وزرات صنایع باید به نگهبان و آبدارچی و منشی وزارت حق حساب داد؟ با مطرح کردن این سوال «‌اگر در این مجلس نماینده ای هست که از وزارت صنایع موافقت اصولی و ماشین پاترول دریافت نکرده،دستش را بلند کند» دسته گل تاریخی دیگری به کارنامه پربار خود اضافه نمود. فلسفه پیدایش و ایجاد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که برای مقابله و تحت شعاع قرار دادن نام سازمان مجاهدین خلق بود، رجوی را خوانند رجایی و رجایی و کردند رجوی و به مجاهدین گفتند:منافقین و به منافقین گفتند:مجاهدین انقلاب اسلامی! معیار سنجش، نتیجه‌ی عمل است، نه چیز دیگر.

  • Samad

    به امید روزی که تمام اشراری که در جایگیری و استقرار حکومت***اسلامی در ایران جزای*** خود را ببینند. فقط خدا و شیطان می دانند این آقا چه کارها که نکرده در طول عمر***

  • Majid

    آزادی بهزاد نبوی یعنی انتقال ایشان از  زندان داخل اوین به زندان خارج از اوین! که وقتی «حکومت» به شکل یک زندانبان رفتار کرد همگی در «محکومیت» بسر برده و «آزادی» سرابی بیش نیست از برای «محکومین!»