ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعلام آمادگی روسيه برای ساخت هشت راکتور هسته‌ای در ايران

یک مقام آگاه روسی اعلام کرد که روسیه امکان دارد توافقنامه‌ای با ایران برای ساخت هشت راکتور جديد هسته‌ای در این کشور امضا کند.

یک مقام آگاه روسی اعلام کرد که روسیه امکان دارد توافقنامه‌ای با ایران برای ساخت هشت راکتور جديد هسته‌ای در این کشور امضا کند.

نيروگاه هسته‌ای بوشهر تنها نيروگاه برق اتمی ايران با همکاری روسيه ساخته شده است.

به‌گزارش خبرگزاری روسی ريانووستی این مقام روسی که نامش منتشر نشده روز پنج‌شنبه یکم خردادماه (۲۲  ماه مه) ضمن اعلام این خبر گفت: از این هشت راکتور دو راکتور جديد در بوشهر و شش راکتور نیز در نقاط ديگر ايران ساخته خواهند شد.

نيروگاه هسته ای بوشهر که تنها نيروگاه برق اتمی ايران است نيز با همکاری روسيه ساخته شده است اما بارها تکمیل آن به تعویق افتاد.

روسیه شهريورماه سال ۱۳۹۲ کنترل اين نيروگاه را به ايران سپرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    هنوز اون یکی به بهره برداری نرسیده اونوقت میخواهند چند تا دیگه بار ایران کنند . واقعآ که این روسها خیلی پست و کثیف هستند .

  • hasani

    روسیه و چین پنجشنبه ۲۲ می‌۲۰۱۴، پیش نویس قطعنامه‌ای با هدف ارسال پرونده سوریه به دادگاه بین المللی جنایت‌های جنگی را در شورای امنیت سازمان ملل متحد، وتو کردند.  روحانی برای  این منظور به چین رفته بود؟

  • nima

    از نتایج سفر روحانی به چین و ملاقات با پوتین بوده؟!

  • ehsan

    فعلا آچارهایتان از ان اولی در بیاورید شاید  برای چند ساعتی کار کند؟/!