ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابلاغ دستور قضایی برای فیلترینگ اینستاگرام

خبرگزاری مهر به نقل از

خبرگزاری مهر به نقل از یک «مقام آگاه» از ابلاغ دستور فیلتر شدن اینستاگرام به وزارت ارتباطات خبر داده است.

به گفته این منبع، دستور قضایی برای فیلتر شدن اینستاگرام، ارتباطی با تصمیمات کارگروه «تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» ندارد و مربوط به شاکیان خصوصی است.

مهر می‌نویسد که شاکیان خصوصی از این شبکه اجتماعی موبایلی به دلیل نقض حریم شخصی شکایت کرده‌اند و حکم قضایی فیلتر شدن آن مستقیما از سوی دادستانی برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده‌ است.

فیلترینگ اینستاگرام در حالی اعلام می‌شود که قوه قضاییه ایران در روزهای گذشته درگیر اختلافی جدی با دولت روحانی بر سر شبکه‌های اجتماعی بوده است.

سخنگوی قوه قضاییه، خودداری وزارت ارتباطات از فیلتر کردن اپلیکشن ارتباطی «واتس‌اپ» را خلاف قانون خواند و صادق لاریجانی، رئیس دستگاه قضایی نیز سخنان روحانی در حمایت از آزادی شبکه‌های اجتماعی را رد کرد.

لاریجانی‌ گفت کسانی که مسموم بودن فضاهای مجازی را قبول ندارند، این «فضاها« را نمی‌شناسند او گفت حفره‌های امنیتی و امکانات جاسوسی از طریق همین ارتباطات اینترنتی و تلفن همراه ایجاد می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    بنده به عنوان یک شهروند ایرانی از علی خامنه ای و کلیه مسئولان فاسد جمهوری اسلامی شکایت دارم ، به دلیل جنایت علیه بشریت و دزدی و اختلاس و فساد . شکایت بنده هم خصوصی است . چه زمانی به شکایت بنده رسیدگی میشود . ؟