ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی در روز پدرخواندگی‌اش: در زندگی مردم مداخله نکنید

رئيس دولت اعتدال با اشاره به اينکه «بگذاريم مردم در سلامت روحی باشند»، تأکيد کرد که بگذاريم مردم خود راه بهشت را انتخاب کنند، به زور و شلاق نمی‌شود مردم را به بهشت برد.

حسن روحانی، رئيس جمهوری ايران شنبه سوم خرداد در همايش بيمه سلامت همگانی گفت ولو به خاطر دلسوزی، نبايد هر روز در زندگی مردم مداخله کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران، ايرنا، روحانی افزود: «ما مردم را سر مسائل کوچک و جزئی، بی‌خود، بی‌جهت و بی‌دليل يا به دلايل واهی، به بهانه‌های واهی در واقع اسمش را دليل هم نمی‌شود گذاشت؛ بگذاريم مردم راحت باشند.»

روحانی ادامه داد که همه «بشير و نذير» باشيم، همه کاری کنيم تا آرامشی در جامعه باشد. او گفته دعواهای گروهی، جناحی، حزبی در يک حدی بد نيست، «نمی‌خواهم بگويم مثل نمک، می خواهم تعبير فلفل کنم.»

رئيس دولت اعتدال با اشاره به اينکه «بگذاريم مردم در سلامت روحی باشند»، تأکيد کرد که بگذاريم مردم خود راه بهشت را انتخاب کنند، به زور شلاق نمی‌شود مردم را به بهشت برد.

همچنين روحانی با يادآوری تبليغات انتخاباتی و «دعواهای» پيش از آن، بيان کرد که «در دنيا هم معمولاً اگر انتخابات خيلی مهمی است مثلاً از يکسال قبل مقدماتش شروع می‌شود، ۶ماه بعد داغ می‌شود و دو ماه آخر حسابی آماده می‌شود، اما ما به محض اين که انتخابات تمام می‌شود، روز بعد شروع می‌کنيم که آن کسی که در انتخابات پيروز شده، موفق نشود.»

در همایش بیمه سلامت همگانی که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهور برگزار شد، رئيس دولت موسوم به اعتدال که ضمن طرح موضوع تبليغات انتخاباتی گفت «بابا اين را بگذاريد يک‌سال مانده به انتخابات شروع کنيد.»

در همایش بیمه سلامت همگانی رئیس جمهور پدر خواندگی یک دختر و پسر را شیرخوار پذیرفت

روحانی عنوان کرده که اکنون نزديک ۱۰ سال از سند چشم انداز ۲۰ ساله می‌گذرد و در نيمه اول اين  ۲۰ سال شرايط ما شرايط مناسبی نبود.

رئيس دولت يازدهم اعلام کرد که سال‌های اوليه ۴ تا ۴/۵ درصد رشد داشتيم و بعد يکی دو سال وضع کمی بهتر شد و در مجموع در پايان در دو سه سال اخير وضع ما به گونه‌ای بود که در سال ۱۳۹۱ رشد ایران منفی ۵/۸ شد.

با اين حال سال ۱۳۹۲ هنوز آمار و ارقامی منتشر نشده، ولی به نظر حسن روحانی انتظار می‌رود که باز «علی‌القاعده» هم رشد منفی خواهد بود.

هدف برنامه چشم‌انداز ۲۰ساله معرفی ايران به عنوان کشوری توسعه يافته بوده است.

او ابراز اميدواری کرده که در سال ۱۳۹۳رشد اقتصادی ايران مثبت خواهد بود.

در همایش بیمه سلامت همگانی رئیس جمهور همزمان با  اهدای دفترچه سلامت به ۱۳ تن، مسئولیت پدر خواندگی یک دختر و پسر را شیرخوار نیز پذیرفت.

در مراسم گشایش همایش بیمه سلامت همگانی در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رؤسای سازمان‌های تأمین اجتماعی، بهزیستی کشور، سازمان‌های بازنشستگی کشور و صندوق تأمین اجتماعی حضور داشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.