ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ممنوع‌الخروج شدن یک عضو هيأت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد

داود رضوی عضو هيأت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد تهران، به‌هنگام خروج از ایران، ممنوع الخروج و به دادگاه احضار شد.

داود رضوی

داود رضوی عضو هيأت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد تهران، به‌هنگام خروج از ایران، ممنوع الخروج و به دادگاه احضار شد.

به‌گزارش تارنمای سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، داود رضوی که دو سال پيش بازنشسته شده بامداد روز شنبه سوم خردادماه قرار بود به دعوت پنج سنديکای فرانسوی به پاریس پرواز کند  اما در آستانه ورود به هواپيما در «فرودگاه امام» توسط مأموران امنيتی از سفر وی جلوگيری و به وی ابلاغ شد که ظرف دو روز آينده به دادگاه انقلاب مراجعه کند.

«کلکتيو فرانسوی» شامل پنج فدراسيون از سنديکاهای فرانسه، س.اف.د.تی، س.ژ.ت ، اف.اس.او، سوليدار، و اونسا، در حمايت از کارگران مغرب و خاورميانه، از داود رضوی و علی نجاتی، عضو هيأت مديره سنديکای کارگران نيشکرهفت‌تپه، دعوت کرده بودند که در کنفرانس کارگری در پاريس که در روز ۲۶ ماه مه برگزار می‌شود، شرکت کنند اما مسئولان جمهوری اسلامی مانع از خروج داود رضوی شدند.

داود رضوی از سال ۱۳۸۴ فعاليت کارگری سنديکايی خود را آغاز کرد و در اعتراضات و اعتصابات  سنديکايی سال ۱۳۸۴ حضوری فعال و مستمر داشت و چند بار نیز بازداشت شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.