ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی کارگران و کارکنان ايران‌تاير

کارگران و کارمندان شرکت ايران‌تاير در پی اخراج، کاهش حقوق و دستمزد و افزايش ۵۰ درصدی اجباری ساعت کار، در محوطه کارخانه اين شرکت تجمع اعتراضی برپا کردند.

کارگران و کارمندان شرکت «ايران‌تاير» در پی اخراج، کاهش حقوق و دستمزد و افزايش ۵۰ درصدی اجباری ساعت کار از هشت ساعت به ۱۲ ساعت در روز، در محوطه کارخانه اين شرکت تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ايرنا، کارگران و کارمندان معترض شرکت ايران‌تاير گفته‌اند که از بهمن ۱۳۹۲ تاکنون تعدادی از کارگران اين کارخانه اخراج شده‌اند و حق توليد کارگری و حق جذب کارمندان نيز پرداخت نشده است.

اين کارگران افزوده‌اند: «مديران همچنين ساعت کار را از هشت به ۱۲ ساعت در روز افزايش داده‌اند و در پی اعتراض کارگران و کارمندان به اين موضوع، شش نفر از پرسنل استخدامی را اخراج و به‌دنبال آن سنوات بازنشستگی را نيز از دو ماه به يک ماه تقليل داده‌اند.»

بر پايه اين گزارش در پی تجمع کارگران و کارمندان در محوطه کارخانه «هيچ يک از مديران اين شرکت در محل کار خود حاضر نشده‌اند تا پاسخگوی مطالبات معترضان باشند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.