ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدافعان حقوق حيوانات استراليا با صادرات گوسفند به ايران مخالفت کردند

«انجمن سلطنتی جلوگيری از ظلم به حيوانات استراليا» از روش ذبح گوسفندها در ایران ابراز نگرانی کرد و از دولت استراليا خواست تا در صادرات گوسفند زنده به ايران تجديد نظر کند.

«انجمن سلطنتی جلوگيری از ظلم به حيوانات استراليا» با صدور بيانيه‌ای از روش ذبح گوسفندها در ایران ابراز نگرانی کرد و از دولت استراليا خواست تا در صادرات گوسفند زنده به ايران تجديد نظر کند.

«انجمن سلطنتی جلوگيری از ظلم به حيوانات استراليا» از روش ذبح گوسفندها در ایران ابراز نگرانی کرد.

به‌گزارش گاردین، اين انجمن در بيانيه خود گفته است: «بهترين روش تضمين حقوق حيوانات استراليايی اين است که آن‌ها با استانداردهای داخل استراليا ذبح شوند و سپس گوشت آن‌ها صادر شود.»

استراليا از زمان وقوع انقلاب اسلامی در ايران به اين کشور احشام زنده صادر نمی‌کرد اما به‌تازگی وزير کشاورزی استراليا از توافق با ایران در رابطه با صادرات دوباره گوسفند و احشام زنده استراليايی به این کشور خبر داد.

پيش از انقلاب ايران این کشور بزرگ‌ترين واردکننده گوسفند زنده از استراليا بود.

اندرو ويلکی، از نمايندگان مستقل پارلمان استراليا نيز با از سرگیری صادرات گوسفند زنده به ایران مخالفت کرده و این اقدام را گامی به پس در رعايت استانداردهای حقوق حيوانات دانسته است.

این نماینده پارلمان صادرات احشام زنده به کشورهايی که به‌دلیل آنچه وی بدنامی آن‌ها در نحوه رفتار با حيوانات نامید، «وحشتناک» دانست.

به‌گفته مقام‌های استرالیایی از سرگيری دوباره صادرات گوسفند زنده به ايران می‌تواند سالانه بيش از ۲۰ميليون دلار برای اين کشور ارزآوری کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • زهرا

    به اميد روزي كه حقوق حيووانات در كشور ما رعايت بشه حد اقل به اين روش وحشيانه نكشنشون اين كه خيلي راحت در ملا عام سر يه گوسفند و ميبرند يا توي فيلمها نشون ميدن واقعادردناكه

  • بهنام

    ای کاش من هم یک گوسفند بودم . امام مقوائی .

  • قاسم

    مُردَم از خنده خوب !!! یعني چی ؟!!!! روش مسلمونا بهترين روش كشتن حيوانه خصوصاً توي ايران

  • قاسم

    مُردَم از خنده خوب !!! يعمي چي ؟!!!!

  • ستاره

    گوسفندها حتما باید اول به وحشیانه ترین روش اعدام شوند تا گوشت آنها به مذاق ما مسلمانها خوش بیاید.