ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درباره رنج و دهه ۱۳۶۰

امین بزرگیان − سوال اساسی این است که ما با قربانیان دهه شصت چه کردیم؟

خاطرات سالهای دهه شصت شمسی یعنی دوران کودکی من، با آن ایماژها ونمادهای یگانه وتاثیرگذارش، بخش مهمی از امروزمن و ما را ساخته است. گویی آن سالها نیز با همنسلان من رشد کرده و بزرگ شده اند. بخشی از پرده‌ها کنار رفته و حواس عمومی نسبت به آن سال ها تغییر کرده است. بیشک بعد از تابستان سال هشتاد وهشت این تغییرات سرعت بیشتری به خود گرفت. اما از همه مهمتر، میراث ما از آن دهه هرچه باشد قطعا یک چیز است: مردگانِ آن دهه.
سوال اساسی این است که ما با قربانیان دهه شصت چه کردیم؟

دانلود کتاب PDF

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    چرا كتاب ها باز نميشن.اين كتاب باز نميشه كتاب سكسواليتي هم باز نميشه مشكل چيه؟

  • لطیف

    سلام. آقای امین بزرگیان . سوال اساسی این نیست که ما با قربانیان دهه شصت چه کردیم‌. سوال اساسی این است که ما با زندگان دهه شصت و هفتاد و هشتاد چه کردیم؟ مردگان یا قربانیان دهه شصت و هفتاد و هشتاد که «بنا به گفته ابی جوک نویس»تکلیفشان روشن است، همه یادشون رفته و شما هم یادشون نیاورید و فراموش کنید! سوال اساسی این است که ما با این پس و پیش خراب ...داریم کجا میرویم؟