ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیم متر فضای آموزشی نیمه تمام به ازای هر دانش‌آموز

به ازای هر دانش‌آموز نیم متر مربع فضای آموزشی نیمه‌تمام در ایران وجود دارد و سیاست جدی وزارت آموزش و پرورش، تکمیل این پروژه‌های نیمه‌تمام با همراهی مردم است.

به ازای هر دانش‌آموز نیم متر مربع فضای آموزشی نیمه‌تمام در ایران وجود دارد و سیاست جدی وزارت آموزش و پرورش، تکمیل این پروژه‌های نیمه‎تمام با همراهی مردم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی رئیسی، معاون وزیر آموزش و پرورش از مردم کمک خواسته است تا به جای شروع پروژه‌های جدید، پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسئول ضمن طرح این نکته از ساخت ۵۷۰۰ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز خبر داده است.

بر اساس این گزارش، ساخت ۳۱ هزار کلاس درس با زیر بنای شش میلیون متر مربع در دست اجرا قرار دارد.

از کل این پروژه‌های آموزشی در کشور، ۲۰ درصد توسط افراد خیر انجام می‌شود و بقیه نیز باید با مشارکت دولت و خیرین مدرسه‌ساز به سرانجام برسد.

به گفته رئیسی، برای تکمیل ۳۱ هزار کلاس درس در کشور به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز هست. رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امیدوار است با اعتباراتی که در قالب قانون بودجه سال ۱۳۹۳ به تصویب رسیده است بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

بر اساس مصوبه قانون بودجه سال ۱۳۹۳ این اجازه به وزارت آموزش و پرورش داده شده است که پروژه‌های نیمه‎تمام را به «خیرین مدرسه‌ساز» واگذار کند.

آموزش و پرورش در ایران با بحران‌های جدی روبه رو است. علاوه بر کمبود فضا و امکانات آموزشی در نقاط مختلف کشور، با کمبود ۵۰ هزار نیرو، به ویژه در مرحله ابتدایی روبه‌رو است و در عین حال ۵۸ هزار نیروی مازاد در آموزش و پرورش وجود دارد که هیچ فعالیت آموزشی و پرورشی‌ای ندارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.