ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب بازار آهن در ايران پايان يافت

محمد آزاد، رئيس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد از توافق آهن‌فروشان با سازمان امور مالياتی برای تعيين منطقی ماليات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: «فعاليت اين صنف ازسر گرفته شد.»

محمد آزاد، رئيس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد،  از توافق آهن‌فروشان با سازمان امور مالياتی ایران برای تعيين منطقی ماليات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: «فعاليت اين صنف ازسر گرفته شد.»

به گزارش خبرگزاری «تسنيم»، محمد آزاد درباره جلسه فروشندگان آهن و فولاد با سازمان امور مالياتی گفت: «در اين جلسه فروشندگان آهن دلايل خود را درباره غيرمنطقی بودن تعيين ماليات بر ارزش افزوده اعضای اين صنف اعلام کردند که در نهايت به توافق مناسبی با سازمان امور مالياتی دست پيدا کرديم.»

وی افزود: «در جلسه مذکور نمايندگان فروشندگان آهن و فولاد به همراه اعضای اتحاديه آهن و فولاد توافق کردند تا اعتراضات خود را به ماليات بر ارزش افزوده متوقف کرده و فعاليت خود را همانند گذشته انجام دهند.»

به گفته آزاد «پيش از اين سازمان امور مالياتی ماليات بر ارزش افزوده آهن‌فروشان را با معيارهای غيرمنطقی تعيين کرده بود که اين امر باعث اعتراض فروشندگان آهن و فولاد شده بود .»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.