ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در ایران مجوز تأسيس بانک جديد، دیگر صادر نمی‌شود

ولی‌الله سيف، رئيس بانک مرکزی ایران گفت صدور مجوز تأسيس بانک جديد در این کشور متوقف شده است.

ولی‌الله سيف، رئيس بانک مرکزی ایران گفت صدور مجوز تأسيس بانک جديد در این کشور متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، ولی‌الله سيف گفت: «صدور مجوز بانک جديد متوقف شده است و مجوزهايی که اخيرا صادر می‌شود، برای قانونمند کردن فعاليت‌هايی است که قبلا جريان داشته است و مجوز نداشته اند.»

به‌گفته وی سياست بانک مرکزی ادغام بانک‌های کوچک و متوسط در يکديگر و تشکيل بانک‌های بزرگ و توانمند است که در سراسر کشور شعبه داشته باشند و بتوانند امور بانکی را به‌طور گسترده انجام دهند.

رئيس بانک مرکزی ایران افزود: «در مورد توسعه بانکی، شورای پول و اعتبار گفته است بانک‌ها بايد براساس قانون ايجاد شعبه کنند و حتی يکی از بانک‌های خصوصی که بر اثر ادغام چند بانک به وجود آمده است، هم اکنون در حال کم کردن شعب از ۷۰۰ شعبه به ۱۷۰ شعبه است که اين امر با اعتراض مردمی روبه‌رو شده است.»

در ایران بر اساس قانون، تأسیس، تغییر محل و تبدیل هر واحد بانکی با موافقت قبلی بانک مرکزی صورت می‌گیرد و بانک‌ها موظف هستند برنامه تأسیس واحدهای بانکی خود را برای هرسال تنظیم و قبل از شروع سال آن را برای تصویب به بانک مرکزی ایران ارسال کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.