ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لباس شخصی‌ها حاميان روحانی در مراسم آیت‌الله خمینی را بازداشت کردند

شماری از شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی رهبر پيشين ايران در تهران توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شدند. اين افراد که در پشتيبانی از حسن روحانی شعار داده‌ بودند

شماری از شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی رهبر پيشين ايران در تهران توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شدند.

روزنامه «جمهوری اسلامی» روز شنبه ۱۷خرداد گزارش داد اين افراد که در پشتيبانی از حسن روحانی، رئيس‌جمهوری ايران شعار داده‌ بودند، پس از پايان مراسم بازداشت شدند.

به گفته این روزنامه بازداشت‌شدگان «بعد از ساعاتی بازجويی کتبی و دريافت مشخصات از آنان، آزاد شدند.»

بنابر این گزارش، شاهدان گفته‌اند بازداشت‌کنندگان لباس شخصی برتن داشتند و داخل مينی‌بوس بودند.

اين روزنامه افزوده است که در مراسم سالگرد آیت‌الله خمینی ابتدا عده‌ای با شعار "انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" قصد «اخلال» در سخنرانی روحانی را داشته‌اند. با این حال حسن روحانی پس از وقفه‌ای کوتاه، در مواجهه با شعارهای اين افراد که قطع نمی‌شد، صدای خود را بالاتر برد و گفته بی‌ترديد انرژی هسته‌ای حق مسلم است.

روحانی ادامه داد که مردم مطمئن باشند در مسير تدبير، اعتدال و اميد «اين ملت بزرگ» به تمام اهداف خود دست پيدا خواهد کرد. به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی افراد حاضر در مرقد آیت‌الله خمینی، «سخنان رئيس‌جمهور را با شعار الله اکبر تأييد کردند و اخلالگران را ناکام نمودند.»

اين روزنامه افزود که تعدادی از حاضران در مراسم شب ۱۴ خرداد در حرم امام خمينی که توانسته بودند در حمايت از آقای روحانی با شعارهای "الله اکبر" از رئيس‌جمهور حمايت کنند و «اخلالگران» را ناکام نمايند، بعد از پايان مراسم، بازداشت شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    عجب خر تو خری شده این نظام اسلامی . وقتی شاه می بخشد و وزیر نمی بخشد یعنی این . خودشان هم نمیدانند چه خاکی بر سر کنند تا از بن بست تحریمها بیرون روند . سلطان پوشالی که جام زهر را با اسم رمز ( نرمش قهرمانانه ) یا بهتر بگوئیم ( ذلت ذلیلانه ) نوش جان فرمودند . با این دید و اعمال افراط گونه ، مذاکرات هسته ای محکوم به شکست است .