ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«انتقاد از پخش تصوير احمدی‌نژاد در تلويزيون ايران»

روزنامه جمهوری اسلامی چاپ تهران از پخش تصاوير محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين اين کشور از تلويزيون انتقاد کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی چاپ تهران از پخش تصاوير محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين اين کشور از تلويزيون انتقاد کرد.

محمود احمدی‌نژاد به‌هنگام دیدار از آیت‌الله مهدوی کنی در بیمارستان

به‌گفته اين روزنامه «بستری بودن آيت‌الله مهدوی کنی، رئيس مجلس خبرگان رهبری در بيمارستان، بهانه‌ای شده است تا رسانه ملی افراد منزوی‌شده را مطرح کند.»

جمهوری اسلامی افزوده: «ديروز تلويزيون به‌صورت غيرمتعارف، اظهارنظر محمود احمدی‌نژاد را - آن هم بيش از ديگران - در جريان عيادتش از آيت‌الله مهدوی کنی پخش و اين سئوال را در اذهان مردم ايجاد کرد که چرا افرادی که در افکار عمومی به خاطر عملکردشان زير سئوال هستند، توسط رسانه ملی به بهانه‌های مختلف مطرح می‌شوند؟»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    ".....که چرا افرادی که در افکار عمومی به خاطر عملکردشان زیر سئوال هستند...؟!؟" و چرا همین افراد مورد تقدیر رهبر جاهل قرار گرفته و نه تنها از دست ایشان لوحه تقدیر دریافت میکنند به جمع افرادی دیگر، که  در افکار عمومی به خاطر عملکردشان زیر سئوال هستند، در جماعت جاهل تشخیص مصلحت پیوسته و دانشگاهی هم به نام خود تاسیس مینمایند؟ وجواب هر سوال بر حقی در حکومت آخوندی زندان است و اعدام و شکنجه که افکار عمومی را به آسانی میتوان به انحراف و به باطل کشاند!

  • حیدر

    اگر این رفع تحریم ها اتفاق بیافتد نان بسیاری از برادران قاچاقچی آجر میشود. بعید نیست که با موافقت ضمنی آقایان دوباره دارند اوستا محمود را مطرح میکنند تا دوباره با حرفهای یاوه نان و نفت را بیاورد سر سفرهء آقایان. فعلا که در دوره هشت ساله ریاست اوستا محمود به گواهی منابع بانک مرکزی حدود صد میلیارد دلار از درآمد نفت مخفی شده وبقول ایشان توی راه یا توی کشوی میزی جامانده و قرار است واریز شود.

  • farid

    علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی به مدت هشت سال قاطعانه از محمود احمدی‌نژاد در جایگاه ریاست‌جمهوری اسلامی حمایت کرد. خامنه‌ای در جریان ناآرامی‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۸، در یک خطبه نماز جمعه به صراحت گفت که احمدی‌نژاد گزینه‌ی وی برای ریاست‌جمهوری بوده است. جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس و رئیس کمیته تحقیق و تفحص بنیاد شهید چند روز پیش در این باره به سایت "تدبیر" گفته بود: «حجم فسادهای مالی آن قدر زیاد است می‌ترسیم اگر آنها را افشا کنیم مردم شوکه شوند، چراکه اتفاق‌های بسیار تلخی در این نهاد رخ داده که همه ناشی از توهم و سوء‌مدیریت است.» به گفته این نماینده مجلس برخی اطلاعات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به طور محرمانه برای دستگاه قضایی ارسال شده است. جعفرزاده درباره این تخلفات گفته است: «متاسفانه آقای احمدی‌نژاد بر اساس تصمیمات شخصی خود عمل می‌کرده است.