ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قيمت‌ها در ایران همچنان افزایش می‌یابند

در حالی که دولت گفته است با افزايش قيمت کالاها در بازار موافق نیست، مردم همچنان شاهد گرانی کالاها هستند.

در حالی که دولت گفته است با افزايش قيمت کالاها در بازار موافق نیست، مردم همچنان شاهد گرانی کالاها هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، افزایش قيمت‌ها را می‌توان در کالاهای پرتقاضای روزهای گرم تابستان بيش از هر کالای ديگری مشاهده کرد.

بنا به این گزارش، قيمت هر بطری کوچک آب معدنی ۱۲۵ تومان افزایش داشته و از قيمت ۳۵۰ تومان به ۴۷۵ تومان رسيده است.

قيمت انواع بستنی ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان و قيمت شير نيز به بهانه تبديل شير کم‌چرب به نیمهچرب، ۱۵۰ تومان گران‌تر شده است. قيمت هر بطری شيرکاکائو نیز که تا پيش از اين ۹۰۰ تومان بوده، اکنون به ۱۰۲۵ تومان افزايش يافته است.

همچنین قيمت برخی محصولات ديگر از جمله کالاهای فله‌ای و بدون بسته‌بندی نيز افزایش داشته و عرضه‌کنندگان برای بهره‌برداری از سود بيشتر، ترجيح می‌دهند که بيشتر به عرضه کالاهای فله‌ای بپردازند.

این گزارش می‌افزاید قيمت برخی از انواع ميوه و سيب‌زمينی نيز گران شده است.

يکی از مهم‌ترين وعده‌های انتخاباتی و برنامه‌های حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، در هنگام آغاز به کار دولت یازدهم بهبود وضعیت اقتصادی و گرانی‌های موجود بود با این حال اگرچه آهنگ تورم تا حدی کند شده است، اما بسياری از کالاهای اساسی افزايش قيمت داشته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    مهم نیست، حفظ نظام اوجب واجبات است. اکنون به فکر حکومت برادر بشار اسد و برادر نوری مالکی باشید، به فکر سید حسن نصراله و جنوب لبنان باشید. به فکر ساخت ده ها هزار مسجد در داخل و خارج کشور باشید. به فکر ساخت گنبد و مناره طلا در سامرا و نجف و کربلا و ... باشید. تازه باید ویرانی های سوریه با هزینه مردم ایران جبران شود. به فکر افزایش جمعیت باشید تا بسیجی و امت حزب اله حاضر در صحنه و پاسدار کم نیاید که نظام در خطر نیفتد. کجای کارید؟

  • بهنام

    خود دولت بزرگترین گران فروش حال حاضر در ایران می باشد که با توجیهاتی غیر موجه ، گران کردن اجناس و کالاها را موجه جلوه داده و تقصیرش را به گردن دیگران انداخته و در واقع مردم را به جان هم می اندازد .