ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«بودجه محیط زیست ۵۰ درصد افزایش یافت»

بودجه سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سال ۱۳۹۳ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در ایران در سال ۱۳۹۳ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گفته معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس این سازمان، این افزایش بودجه در حالی است که بودجه کل کشور در سال‌جاری یک بودجه انقباضی است.

محمد مجابی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، اعلام کرد  اعتبارات کل سازمان مرکزی حفاظت  محیط زیست از ۹۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته، به ۱۷۰۰ میلیارد ریال در سال‌جاری افزایش یافته است.

همچنین رقم ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای این سازمان در سال گذشته به حدود ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته و اعتبارات تملک دارایی نیز به ۱۴۰۰ میلیارد ریال ارتقا پیدا کرده است.

به گفته این معاون سازمان حفاظت محیط زیست، اکنون سایر دستگاه‌های دولتی موظف به رعایت استانداردهای محیط زیست در حوزه خود هستند.

همچنین  همکاری برای دست یافتن به اهداف «دولت سبز» و اهمیت دادن به مسائلی مانند مصرف بهینه آب،‌ برق و کاغذ نیز از وظایف تمام دستگاه‌های دولتی است که باید یک درصد از بودجه کل هر وزارتخانه و دستگاه به آن اختصاص یابد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    همه ی این بودجه حیف و میل خواهد شد. این سازمان از بن فاسد است . از امروز تا وقتی این منابع را نوش جان کنند گوش به زنگ باشید و پیشرفت های محیط زیستی را رصد کنید تا به همه ثابت شود