ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست نمایندگان مجلس برای جلوگیری از تکرار آتش‌سوزی در مدارس

نماینده سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی گفت که مدارس استان آذربایجان غربی، نیاز به بازسازی، مقاوم‌سازی، نوسازی، تجهیز امکانات لازم و ایمن‌سازی دارند.

نماینده سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی گفت که مدارس استان آذربایجان غربی، نیاز به بازسازی، مقاوم‌سازی، نوسازی، تجهیز امکانات لازم و ایمن‌سازی دارند.

کلاس درس در مدرسه شین آباد پس از آتش سوزی

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، رسول خضری با طرح نکات یادشده اطلاع داد که در جلسه‌ای که روز ۲۷ خرداد با حضور نمایندگان آذربایجان غربی و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از دولت یازدهم خواسته شده است تا در فصل تابستان و طی تعطیلات مدارس، به مشکلات فضاهای آموزشی این منطقه رسیدگی شود.

به گفته این نماینده مجلس، «کمبود فضای آموزشی»، «کلاس‌های درس نامناسب و تخریب‌شده» و «ایمن‌سازی مدارس» ازجمله محورهایی بوده که در جلسه روز گذشته مورد بحث قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، بخاری‌های تابشی که پس از حادثه آتش‌سوزی در مدرسه شین‌آباد در برخی مدارس آذربایجان غربی کار گذاشته شده است، نمی‌توانند کلاس‌ها را در زمستان سرد این استان گرم نگهدارند. خضری گفت: «استان آذربایجان غربی از نظر فضای آموزشی مشکلاتی ویژه دارد و برای رفع آن نیاز به بودجه بیشتر هست.»

پس از حادثه آتش‌سوزی مدرسه در پیرانشهر، سیستم گرمایشی حدود ۱۴ مدرسه به صورت بخاری‌های تابشی در آمده و بخاری‌های قدیمی جمع‌آوری شده است، اما در مدارس روستاهای دورافتاده همچنان از بخاری‌های قدیمی استفاده می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.