ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«بند ۳۵۰ زندان اوين به رستوران تبديل می‌شود»

وب‌سايت کلمه که به مخالفان و منتقدان حکومت ايران نزديک است، خبر داده که مسئولان زندان اوين قصد دارند بند ۳۵۰ اين زندان را به رستوران تبديل کنند.

وب‌سايت کلمه که به مخالفان و منتقدان حکومت ايران نزديک است، خبر داده که مسئولان زندان اوين قصد دارند بند ۳۵۰ اين زندان را به رستوران تبديل کنند.

به گزارش کلمه، پس از حمله ۲۸ فروردين ۱۳۹۳مأموران به اين بند که زندانيان سياسی در آن به‌سر می‌برند، گمانه‌زنی‌های متعددی در مورد تصميم جديد مسئولان برای تخليه اين بند منتشر شد.

بر پايه اين گزارش «برخی مسئولان» بند ۳۵۰ زندان اوين را «نقطه ضعف امنيت ملی» می‌دانند.

پس از ۲۸فروردين، روند انتقال و تبعيد زندانيان بند ۳۵۰ شدت يافته به شکلی که طی اين مدت بيش از ۲۰ نفر از اين بند خارج شده‌اند و اين بند به‌رغم ورود تعدادی از زندانيان سياسی به زندان اوين هيچ پذيرش جديدی نداشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    قرار شده بهترین کباب انسان برای ایات الهی و حج الاسلام قاطی بره بنابی برای ایات الهی و حجج ااسلام صرف شود تا مورد قبول خداوند تبارک واقع شود