ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازرسی و توهین به زندانیان بند هفت زندان مرکزی کرج

صبح روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه مأموران حفاظت زندان ندامتگاه مرکزی کرج در بازرسی سالن هفتاین زندان وسايل زندانيان را تخريب کرده و با آن‌ها رفتار توهين‌آميزی کردند.

صبح روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه مأموران حفاظت زندان ندامتگاه مرکزی کرج در بازرسی سالن هفتاین زندان وسايل زندانيان را تخريب کرده و با آن‌ها رفتار توهين‌آميزی کردند.

هرانا، وب‌سایت مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، به‌نقل از ميترا پورشجری، دختر محمدرضا پورشجری زندانی سياسی که حدود دو سال و نیم پیش از زندان رجایی‌شهر به‌عنوان تنبیه به این زندان تبعید شده، نوشته است نیروهای محافظ زندان ندامتگاه مرکزی کرج متشکل از ۶۰ سرباز بودند و پس از انتقال زندانيان به هواخوری به‌مدت سه ساعت بند مزبور را مورد بازرسی قرار دادند.

به‌گفته میترا پورشجری، مأموران زمان انتقال زندانيان به هواخوری آن‌ها را «به‌شکل توهين‌آميز» مورد بازرسی بدنی قرار دادند.

وی افزوده است در برگشت زندانيان به اتاق‌هايشان، مأموران «تمامی وسايل آن‌ها را زير پا لگدمال و شکسته و از بين برده اند، که بالشت، پتو، و زير انداز ها، و حتی برخی لباسها را نيز تکه تکه کردند، و به عمد تمام ميوه‌ها و خوراکی‌های زندانيان را که با هزينه خود و چند برابر قيمت از فروشگاه زندان به سختی و تنها برای گرسنه نماندن تهيه کرده بودند را تا اندازه‌ای خورده و بقيه را له کرده‌اند.»

زندان ندامتگاه مرکزی کرج با نزدیک هشت هزار زندانی از جمله زندان‌هایی است که بارها از شرایط نگران‌کننده‌ آن گزارش‌هایی منتشر شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.