ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: تا وقتی سران فتنه لج‌بازی می‌کنند فتنه خشکانده نمی‌شود

احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از کسانی که خواهان رفع حبس خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند خواست تا از آن‌ها بخواهند به «اشتباه‌های» خود اعتراف کنند.

احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از کسانی که خواهان رفع حبس خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند خواست تا از آن‌ها بخواهند به «اشتباه‌های» خود اعتراف کنند.

احمد خاتمی: فتنه‌گران به جای پوزش از رفتار نادرست خود، جری و جسور شده‌اند

احمد خاتمی گفت: «کسانی که تلاش خود را برای رفع حصر سران فتنه به کار می‌گيرند بايد اين تلاش خود را در مسير نصيحت فتنه‌گران بگذارند و آن‌ها را نصيحت کنند که بر اشتباه بودن مسيرشان اعتراف کنند.»

وی با بیان این‌که «فتنه ۸۸ مسأله مقابله با نظام ولايی بود و از اين رو نيازی به ارائه شواهد و مدارک هم نيست»، افزود: «حداقل آن‌ها بايد به نادرست بودن اين رفتار زشت خود اعتراف کنند و بپذيرند که در سال ۸۸ به بيراهه رفتند.»

احمد خاتمی همچنین گفت: «متأسفانه شاهد آنيم که فتنه‌گران به جای پوزش از رفتار نادرست خود، جری و جسور شده و به آن‌هايی که در مقابل فتنه‌گری‌شان ايستادند، هجمه می‌کنند.»

وی تأکید کرد: «تا وقتی سران فتنه لج‌بازی می‌کنند و بر حرف باطل خود اصرار دارند، فتنه خشکانده نخواهد شد.»

میرحسین موسوی، همسرش زهرا رهنورد و مهدی کروبی از بهمن‌ماه ۱۳۸۹ در بازداشت خانگی به‌سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    در واقع آنچه را که این آخوند از دل میخواهد بیان کند این است که ترسی  را که از قیام ملت در سال ۸۸ بر او و همانند او و بخصوص بر قلب اربابش خامنه ای افتاده هرگز و هرگز خشکانده نخواهد شد. چرا که سران به اصطلاح فتنه ۸۸ از خودی اند و ترسی از آنها به دل دیگر خودیها نیست. که اگر غیر از این بود تا بحال صدها بار اعدام شده بودند نه اینکه در محفل خانه خود زیر عنوان حصر خانگی بخورند و بخوابند!