ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله به دروازه آرژانتین، امید سرمربی ایران

دیدار بزرگی که بسیاری منتظر آن بودند، فرارسید: ایران - آرژانتین. دومین بازی هر یک از دو تیم در گروه اف جام جهانی برزیل که در ورزشگاه می‌نیه رائو برگزار می‌شود.

سرانجام دیدار بزرگی که بسیاری منتظر آن بودند، فرارسید: ایران - آرژانتین. دومین بازی دو ملت در گروه اف جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل. در ورزشگاه می‌نیه رائو در شهر بلوهوریزونته با هوای معتدل به داوری میلوراد مازیچ از صربستان.

تیم ملی فوتبال آرژانتین

این نامتقارن‌ترین دیدار جام جهانی برزیل است. آرژانتین بخت بزرگ قهرمانی در فینال جام جهانی است و به‌طور منطقی نتیجه بازی به سود خط حمله آرژانتین خواهد بود، نه تنها برای لیونل مسی که گونزالس ایگوئن که پنج عدد از ده گل‌ آخر تیم کشورش را به ثمر رسانده است.

این در حالی‌ است که تیم ملی ایران در ده بازی گذشته‌اش در جام‌های جهانی فقط یک‌بار پیروز شده، برابر آمریکا دو بر یک در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه.

کافی‌ست بگوییم مأموریت کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی تیم ملی ایران در این بازی بسیار پیچیده است.

در دوران آماده سازی تیم ملی وی همیشه به شاگردانش تأکید می‌کرد که آن‌ها سه بازی مهم برابر خود دارند که ماموریت غیرممکن آن‌ها است. مساوی در برابر نیجریه و حمله در بازی آرژانتین و حال فصل دوم این ماموریت فرارسیده است.

کارلوس کی‌روش (ایستاده سمت چپ): از نظر روانی ما هرگز قوی نبودیم، اما از نظر قدرت بدنی در برابر آرژانتین آماده هستیم

کارلوس کی‌روش به روزنامه فرانسوی «اکیپ» گفته است: «از نظر روانی ما هرگز قوی نبودیم. اما از نظر قدرت بدنی در برابر آرژانتین ما آماده هستیم. خط دفاعی ما خود را به‌طور جدی در برابر نیجریه نشان داد. در این بازی چیزی برای از دست دادن نداریم، اما آرژانتین که یکی از بخت‌های قهرمانی ست زیر فشار قرار دارد.»

دو روز پیش از این دیدار مهم کارلوس کی‌روش گفته بود: «قرارداد من با تیم ملی ایران در این جام جهانی به پایان می‌رسد، سران فدراسیون فوتبال ایران از من خواستند به کارم ادامه دهم، اما وقتی حمایت دولت به اندازه کافی وجود ندارد، چگونه می‌توانم ادامه دهم؟»

تیم ملی فوتبال ایران

عباس رضوی، مربی پیشین تیم ملی ایران که در سوئد اقامت دارد، در باره بازی شنبه شب، ۳۱ خردادماه، میان ایران و آرژانتین به «رادیو زمانه» گفت: «ترکیب تیم ملی ایران در برابر آرژانتین چنین است: دروازه‌بان بهنام احمدی مدافعان: حسینی صادقی منتظری و پولادی خط میانی: تیموریان، نکونام و حیدری. خط حمله : دژاگه، قوچانی‌نژاد و حاج صفی.»

رادیو زمانه در باره بازی ایران و آرژانتین با مهدی نوری، روزنامه‌نگار و کارشناس فوتبال، گفت‌وگو کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.