ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ماشاالله شمس‌الواعظين احضار و ممنوع‌الخروج شد

ماشاالله شمس‌الواعظين، روزنامه‌نگار از احضار به دادسرای اوين و ممنوع الخروج شدن خود خبر داد. مشخص نیست حکم ممنوع‌الخروجی او متعلق به چه دستگاهی است.

ماشاالله شمس‌الواعظين، روزنامه‌نگار، از احضار به دادسرای اوين و ممنوع الخروج شدن خود خبر داد.

شمس‌الواعظين در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، گفت که صبح روز شنبه دو احضاريه از سوی دادسرای اوين دريافت کرده که تا سه روز آينده خود را برای ادای پاره‌ای از توضيحات به اين دادسرا معرفی کند و در غير اين صورت حکم جلب وی صادر خواهد شد.

سردبیر سابق مجله «کیان» و روزنامه «جامعه» افزود که در احضاريه دوم، مرجع احضاريه مشخص نيست. اما در اين احضاريه حکم ممنوع‌الخروجی او صادر شده است.

گفتنی‌است که شمس‌الواعظين پس از انتخابات ۱۳۸۸ تا ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۲ ممنوع‌الخروج بوده است. در آن زمان شمس‌الواعظين از تماس مسئولان اطلاعات و لغو ممنوعيتش برای انجام سفرهای خارجی خبر داد.

او خبر رفع ممنوع‌الخروجی خود را نشانه‌ای از بهبود اوضاع در دولت جدید دانسته بود.

پس از انتخاب حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، شمس‌الواعظین قرار بود روزنامه‌ ‌«نشاط» را بار دیگر منتشر کند که گفته می‌شود انتشار مجدد این روزنامه با مخالفت نیرو‌ها و نهادهای محافظه‌کار در این کشور متوقف شد.

این روزنامه در سال‌های گذشته با توقیف و مشکلات مالی رو‌به‌رو شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    کاش چپق ایشون رو مثل پسر شریعتی چاق می کردن تا حتی به سرش هم نزنه که وضع ایران یک میلیمتر بهتر شده