ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کميسيون فرهنگی مجلس وضعيت پوشش هنرمندان ايرانی در برزيل را پیگیری می‌کند

شماری از هنرمندان ایرانی که با هدف حمايت از تيم فوتبال ايران عازم برزيل شده‌اند، عکس‌هایی از خود با شلوارک منتشر کرده‌اند که مورد انتقاد محافظه‌کاران قرار گرفته است.

احمد سالک، رئيس کميسيون فرهنگی مجلس ایران گفته در تلاش خواهيم بود تا نحوه پوشش هنرمندان را در سفر به برزيل و چگونگی حضور آن‌ها را در اين کشور در کميسيون فرهنگی پيگيری کنيم.

به گزارش خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، خانه ملت، سالک با «نامتعارف خواندن پوشش هنرمندان ايرانی در کشور برزيل برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۴» گفت: «هنرمندان بايد افرادی ارزشی – اسلامی باشند و اين نوع پوشش برای هنرمندانی که در کشور فعاليت می‌کنند کار پسنديده‌ای نيست.»

شماری از هنرمندان ایرانی که با هدف حمايت از تيم فوتبال ايران عازم برزيل شده‌اند، عکس‌هایی از خود با شلوارک منتشر کرده‌اند که مورد انتقاد محافظه‌کاران قرار گرفته است.

مهراب قاسم‌خانی، یکی از این هنرمندان، در پاسخ به انتقادات گفته است: «من نماینده ایران در برزیل نیستم و هیچ مسئولیت سنگینی هم روی دوش خودم حس نمی‌کنم. من نماینده خودم هستم و به عنوان یه عشق فوتبال و عشق سفر اومدم که از دیدن فوتبال لذت ببرم.»

وی افزوده است: «اصولاً هر بار که به سفر خارج می‌رم و خصوصاً در مناطق گرم مثل اینجا شلوارک می‌پوشم. جسارتاً توی خونه هم همین کار رو می‌کنم. به هر حال نمی‌دونستم این موضوع تا این حد ارزش خبری داره که روزنامه هفت صبح که تنها روزنامه‌ای بود که تا الان می‌خریدم به عنوان تیتر یک عکس‌اش رو روی جلد کار کنه. از همین جا اعلام می‌کنم که من عکس با شلوارک‌های دیگه و در مکان‌های دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم‌تری نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    اتفاقاً مجلس الان آیینه ی تمام قد مردم ایران است و دیدگاه های که در آن جاری است دیدگاه های اکثریت ملت. مگر این نماینده ها با رای آمریکا رفتند به مجلس؟ بروید ببینید چند درصد از مردم در هر شهرستان در انتخابات مجلس شرکت می کنند. اینکه اقلیتی خود را از عموم مردم جدا کند و بعد تصور کند نظر او نظر اکثریت است یک اشتباه بزرگ و دارای تبعات بدی است. باید قبول کرد مردم ایران عموماً قشری و کم سواد هستند و عشق مفرطی به افکار سنتی دارند. با 5 یا نهایتاً 10 میلیون نفر آدم متجدد تر هم اوضاع فرقی نمی کند. هر وقت یاد ایام محرم و رمضان و ادا اطوار مردم میافتم از بابت شتاب عقبگرد فکری ایرانیها نا امیدتر می شوم. اوج روشنفکری فرهنگی ما این است که مفتخر باشیم هم عرقمان را می نوشیم هم نماز می خوانیم.

  • بهنام

    این نماینده مزدور هنوز که هنوز است نفهمیده معنای دهن کجی چیست . هنوز که هنوز است نفهمیده معنای تمسخر چیست . هنوز که هنوز است نفهمیده معنای به ریش حضرات خندیدن چیست . هنوز که هنوز است نفهمیده معنای مبارزه مدنی چیست . پیشنهاد میشود لاریجانی مبصر مجلس صبحها کلاس فوق برنامه گذاشته و این نمایندگان دو رو و بی خاصیت را توجیه کند ، تا بیشتر از این آبروی نظام پوشالی نرفته است .

  • مریم

    خیلی خوبه که مجلس دغدغه ی هزینه های هنرمندان رو داره. اما به هر حال شاید بهتر باشه به رانت های کلان حکومتی بپردازه و یا مثلا مسئله محیط زیست. و در نهایت فکری به حال طرح غیر علمی و غیر کاربردی افزایش جمعیت بکنه. شخصا هیچ مجلسی تا این حد مایه ی تاسف برام نبوده.

  • حمید

    استبداد از زن آزاد و مستقل میترسد، برای بقای خود زن آزاری میکند، ولی‌ زن ایرانی هر روزتر آزادتر و مستقلتر میشود و نوید از سقوط استبداد میدهد. شاد باشید. حمید

  • آرش

    به هرحال بیکاری بد چیزی است جناب سالک ! مملکت را هزارمیلیاردی چاپیدن و شما نگرانی ات پوشش چهارتا خانم است که رفتن برزیل کشورگرم و استوایی !