ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو بازیگر نماهنگ «گل ایران» بازداشت شدند

دو بازیگر نماهنگ «گل ایران»، تازه‌ترین ترانه گروه «عجم» در شهرستان شاهرود بازداشت شدند. آن‌ها را به اعتراف وادار کرده‌اند.

دو بازیگر نماهنگ «گل ایران»، تازه‌ترین ترانه گروه «عجم» در شهرستان شاهرود بازداشت شدند.

گروه عجم، ترانه «گل ایران»

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر داد که دو بازیگر نماهنگ «گل ایران» در شهرستان شاهرود بازداشت شده‌اند. فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان نام بازداشت‌شدگان را اعلام نکرده است.

نماهنگ «گل ایران» تازه‌ترین کار گروه «عجم» است. این نماهنگ به مناسبت جام جهانی فوتبال، در خرداد ماه با مشارکت ایرانیان در ۲۰ شهر جهان، از جمله شهرستان شاهرود تولید شده و از برخی شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شده و در مدت کوتاهی مورد استقبال جوانان ایرانی قرار گرفته است.

سرهنگ رحمت‌الله طاهری، فرمانده نیروی انتظامی استان تهران، به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته است: «برابر دستورات صادر شده شناسایی عامل یا عاملان نماهنگ "گل ایران" در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.»

وی گفت: «پس از چند روز بررسی سرانجام "س . ع" و "ˈم . ل" دو نفر بازیگر فیلم که هر دو ۲۳ ساله‌اند و در یک خانه مجردی زندگی می‌کردند دستگیر شدند.»

این دو هنرمند را وادار به اعتراف کرده‌اند و ظاهراً پس از اعتراف‌گیری از آن‌ها، یک عکاس ۲۶ ساله را هم که در ساختن نماهنگ «گل ایران» با آن‌ها همکاری می‌کرده، شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

قرار است پرونده این هنرمندان تکمیل شود و برای تعیین مجازات به مرجع قضایی واگذار گردد.

گروه عجم در سال ۲۰۱۰ توسط گروهی از هنرمندان جوان مقیم لندن بنیان گذاشته شد. این گروه آثاری با درونمایه موسیقی بومی ایران در مایه‌های حماسی و هیجان‌انگیز و در قالب‌های نو عرضه کرده است.

گروه عجم در نماهنگ «گل ایران» از ملودی، آواز و سازهای ایرانی همچون تار و سرنا و دهل بهره گرفته است. فرماندهی نیروی انتظامی اما این نماهنگ را مبتذل خوانده و به جوانان هشدار داده که فریب نخورند.

ویدئو: نماهنگ «گل ایران» از گروه عجم

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nastarani326

    این حکومت فقط میخواهد که جوانان ایرانی همه معتاد ودرگوشه ای افتاده باشند تا انهابتوانندبهترموادمخدر را وارد وصادر کنند جوانان شادوسالم لازم ندارند چون زیربارزورگویان نمیروند.

  • faryad

    شلاق و زجر و شکنجه و زندان برای ابراز شادی ؟!

  • بهنام

    اتفاقآ خیلی زیبا و جالب بود و هیچ چیز جلفی در آن وجود نداشت . با این کارها مردم را بیشتر بر ضد خود میشورانند . با انتشار این اخبار ، وحشت حاکمان از تاثیر بسیار زیاد شبکه های اجتماعی عیان گشته و از طرفی هم مردمی که تا به حال از چند و چون ماجرا اطلاعی نداشته اند ، با کنجکاوی مسئله را دنبال کرده و به همدیگر اطلاع میدهند . با تشکر از رادیو زمانه که لینک ویدئو این کلیپ زیبا را باز نشر نموده است .

  • رویا

    اوه نیروی انتظامی (در ایران به پلیس می‌گویند) دو تروریست فرهنگی را دستگیر کرده، مه‌افرید را هم که اعدام کردند، احمدی‌نژاد هم تشخیص مصلحت می‌دهد، جواد لاریجانی هم که روی زمین مردم دعوت به آبــــگوشت‌خوری می‌کند. خدای من، دمشون گرم!.چه پلیس و قوه قضاییه ( به دادگستری می‌گویند) هوشیاری داریم، مثل تیم والیبال‌مون (تیم نیم‌ملی ایران) کارشون درسته!

  • روزبه

    اینها حتما به این خاطر دستگیر شدن چون تو کلیپشون مردم تو رقص و خوشحالیند و اینکار توی ایران اسلامی ممنوعه دیگه.

  • Reza

    دیگه به این بیچارهها چکار دارید این موزیک وکلیپ که در سطح  جمهوری اسلامی درست شده. اینها حتی دعواهای جناحی خود شان را بامردم تلافی می کنند. چرا  این ملت را اینقدر خار می کنید.