ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزینه‌های دشوار؛ کتاب تازه هیلاری کلینتون

"گزینه های دشوار" نام کتاب جدید هیلاری کلینتون است. علت اصلی انتشار کتاب را می‌توان کسب مشروعیت و شناساندن سیاست های کلینتون برای انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری دانست،

"گزینه های دشوار" نام کتاب جدید هیلاری کلینتون است که به تازگی در آمریکا منتشرشده است. علت اصلی انتشار کتاب را می‌توان کسب مشروعیت و شناساندن سیاست های کلینتون برای انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری دانست، چه او خود را کاندیدای پست ریاست جمهوری از سوی حزب دمکرات خواهد کرد.

فصل ۱۸ کتاب به طور مفصل به روابط و مذاکرات مخفی بین ایران و آمریکا در دورانی می‌پردازد که او خود وزیر امور خارجه آمریکا بود.

علاوه بر این کتاب "گزینه های دشوار" به مکانیزم هایی اشاره دارد که دولت اوباما توانست بزرگ‌ترین بلوک سیاسی را درمقابل جمهوری اسلامی ایجاد کرده و تحریم های کمرشکن را به ایران تحمیل سازد. او توانست دراین راه توافق بین‌المللی از جمله از سوی چین، روسیه و هند را نیز کسب کند.

افزون بر این، هیلاری کلینتون در کتاب خود به علل عدم پشتیبانی مستقیم دولت آمریکا از جنبش سبز می پردازد.

زمانه با آرام حسامی استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در کالج مونتگمری مریلند و رضا فانی فعال سیاسی مقیم آمریکا در مورد علل اننشار کتاب به گفت‌وگو نشسته و به ویژه در باره فصلی که در پیوند با ایران نوشته شده، پرسش‌هایی را طرح کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.