ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرنگاران صداوسيمای مرکز اردبيل اعتصاب کردند

خبرنگاران صداوسيمای اردبيل به دليل «کاهش حقوق و دستمزد و بيمه‌نشدن» سه روز است که در شهرهای اين استان دست به اعتصاب زده‌اند.

خبرنگاران صداوسيمای اردبيل به دليل «کاهش حقوق و دستمزد و بيمه‌نشدن» سه روز است که در شهرهای اين استان دست به اعتصاب زده‌اند.

به گزارش سايت «سبلانه»، سه روز است که خبرنگاران آزاد صداوسيمای مرکز اردبيل (سبلان) در شهرهای پارس‌آباد، مشکين‌شهر، خلخال، سرعين، نير، اصلاندوز، نمين، کوثر، بيله‌سوار و ... دست به اعتصاب زده‌اند و از ارسال خبر به صداوسيمای مرکز اردبيل خودداری می‌کنند.

يکی از اين خبرنگاران که نامش فاش نشده، گفت: «نزديک دو ماه است که صداوسيمای استان اردبيل حقوق تمامی خبرنگاران شهرهای اين استان را با تأخير پرداخت می‌کند و در صورت پرداخت حقوق هم نزديک ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به خبرنگاران داده که کفاف کرايه تاکسی را هم نمی‌کند.»

بر پايه اين گزارش به دليل اين اعتصاب «در موقع پخش خبر مرکز اردبيل، نبود خبر از شهرستان‌های اردبيل آشکارا قابل مشاهده است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • صادق

    در *** أصلى را ببندند برادر عزت هم كه رفتنيست ..... ؟؟؟؟