ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایلای والاک، بازیگر سرشناس فیلم‌های وسترن درگذشت

الی والاچ، بازیگر سرشناس فیلم‌های وسترن در ۹۸ سالگی درگذشت. او در سال‌های دهه ۱۹۶۰ با بازی‌هایی که ارائه داد، ژانر فیلم‌های تبهکاری و وسترن اسپاگتی را دگرگون کرد.

ایلای والاک، بازیگر سرشناس فیلم‌های وسترن در ۹۸ سالگی درگذشت. او در سال‌های دهه ۱۹۶۰ با بازی‌هایی که ارائه داد، ژانر فیلم‌های تبهکاری و وسترن اسپاگتی را دگرگون کرد.

ایلای والاک با بازی در نقش یک تبهکار در فیلم «هفت دلاور» ساخته جان استورجس به شهرت جهانی رسید

ایلای والاک نقش‌های بسیار متفاوتی را بازی می‌کرد. در فیلم «خوب، بد، زشت» ساخته سرجیو لئونه در نقش مقابل کلینت ایستوود ظاهر شد و در صحنه دوئل این فیلم با موسیقی انیو موریکونه، یکی از سکانس‌های به‌یاد ماندنی تاریخ سینما را رقم زد. در بخش سوم «پدر خوانده» به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا در نقش دان آلتوبلی، یک مرد مافیایی سالخورده ظاهر شد. در «والس ترور» ساخته جین آنوئین نقش یک ژنرال را ایفا کرد.

ایلای والاک  با بازی در نقش یک تبهکار در فیلم «هفت دلاور» ساخته جان استورجس به شهرت جهانی رسید و در سال‌های دهه ۱۹۶۰ در شکل‌گیری ژانر وسترن اسپاگتی سهم مهمی داشت. از او به عنوان یکی از بازیگران چیره‌دست در ایفای نقش شخصیت‌های متضاد یاد می‌کردند. با این‌حال وی هرگز موفق به دریافت جایزه اسکار نشد.

در سال ۲۰۱۰ آکادمی اسکار از تلاش هنری او قدردانی کرد.

ویدئو: ایلای والاک در فیلم «خوب، بد، زشت»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.