ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازی ایران و بوسنی

ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی راه نیافت

بازی چهارشنبه شب (۴ تیر / ۲۵ ژوئن) ایران در برابر بوسنی هرزگوین در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با نتیجه سه بر یک به نفع بوسنی به پایان رسید. ورود ایران به مرحله یک هشتم نهایی یک معادله دومجهوله بود: آیا تیم بوسنی و هرزگووین را می‌برد؟ و تکلیف رقیبش در گروه اف، یعنی نیجریه چه می‌شود؟ ایران به بوسنی و نیجریه به آرژانتین باخت. هر دو بازی همزمان بودند. دو مجهول همزمان مشخص شدند. جواب معادله: ایران به مرحله یک هشتم نهایی نمی‌رود. اکنون آرژانتین و نیجریه از گروه اف به مسابقه ادامه می‌دهند.

در این گزارش تصویری پاره‌ای از صحبت‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را پس از بازی با تیم بوسنی می‌خوانید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهرام

    آقای فرید ایران احتیاج به خیلی کارهای اساسی و بنیادی دارد. در ضمن کی روش یک سر و گردن از فدراسیون فوتبال ایران بالاتر است و فدراسیون فوتبال ایران نه قدر کی روش را می داند و نه لیاقتش را دارد. فدراسیونی که برای یک مربی حرفه ای مثل کی روش شرط و شروط شرعی بگذارد مشخص است که اینکاره نیست و فقط در پی حفظ منافع خود و اربابانش میباشد.

  • farid

    ایران نیاز به کار پایه ای در باشگاهها و ایجاد اکادمی  واستفاده از مربیان المانی و هلندی و.....برای اموزش تاکتیک به  نوجوانان دارد. کی روش نمیتوانست بازیکن  خلاق و بازی ساز بسازد.