ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير ارشاد: شبکه‌های اجتماعی نباید محل تاخت و تاز سکولارها باشد

علی جنتی، وزیر ارشاد، در تازه‌ترین سخنان خود ضمن بیان این‌که همه مسئولان ماهیت فیلترینگ را قبول دارند، گفت شبکه‌های اجتماعی نباید محل تاخت و تاز سکولارها باشد.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، در تازه‌ترین سخنان خود ضمن بیان این‌که همه مسئولان ماهیت فیلترینگ را قبول دارند، گفت شبکه‌های اجتماعی نباید محل تاخت و تاز سکولارها باشد.

علی جنتی، وزیر ارشاد: امروز حتی در اروپا هم فیلترینگ هست

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علی جنتی در حاشيه امضای تفاهم‌نامه با معاونت علمی فن‌آوری رئيس‌جمهور، با بيان اينکه «ماهيت فيلترينگ مورد قبول همه است»، گفت: «اختلافی که امروز وجود دارد مربوط به جزئيات است، اين اختلاف نظر حتی در بين کميته تعيين مصاديق فيلترينگ نيز وجود دارد.»

وزیر ارشاد از «نفوذ به خانه‌ها» با استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها سخن گفت و تأکید کرد: «بايد به سمتی حرکت کنيم که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌ها و آموزه‌های قرآنی گسترش يابد.»

جنتی افزود: «نبايد وضعيت را به‌گونه‌ای رقم بزنيم که شبکه‌های اجتماعی فقط محلی برای تاخت و تاز سکولارها باشند.»

وی مطالب برخی از سايت‌ها را مغایر با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: «ما نبايد اجازه دهيم با استفاده از اين مسأله مردم را فريب دهند.»

جنتی با اشاره به اينکه در هر کشوری مسايل امنيتی وجود دارد، مدعی شد: «امروز حتی در اروپا شاهد هستيم که از نفوذ فرهنگ آمريکايی رنج می‌برند و با فيلترينگ بخش‌های مختلف نمی‌خواهند اجازه دهند فرهنگ آمريکايی در کشورشان رخنه کند.»

مسئولان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای توجیه سانسور و فیلتزینگ در این کشور در طول سال‌ها چنین وانمود کرده‌اند که این مسائل در کشورهای دیگر نیز به همین شکل متداول است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • esi

    آقای عزیز ..هواپیمایی که آقایان دایناسورها برای معالجه به لندن میروند را کی درست کرده .؟؟؟ قیافه این اشغال ها رو نگاه کن .کفاره داره ..لعنت بر دجال..