ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«فدراسيون فوتبال ایران دستمزد بازیکنان تیم ملی را نداد»

فدراسيون فوتبال ایران دستمزدی را که فدراسیون جهانی فوتبال به‌دلیل شرکت در جام جهانی به هر بازیکن تیم ملی ایران پرداخته بود به آن‌ها نداد و صرف هزینه‌های خود کرد.

فدراسيون فوتبال ایران دستمزدی را که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به‌دلیل شرکت در جام جهانی به هر بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پرداخته بود به آن‌ها نداد و صرف هزینه‌های خود کرد.

وداع بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با جام جهانی، پس از دیدار با بوسنی

به‌گزارش خبرآنلاین، فدراسيون جهانی فوتبال برای بازيکنانی که در جام جهانی حضور دارند دستمزدی معادل ۷۵۰ دلار در روز تعیین کرده بود. اين مبلغ از ۴ روز پيش از نخستين بازی هر تيم تا آخرين مسابقه آن تيم در جام جهانی به بازيکنان پرداخت می‌شود. بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران نیز که از ۲۶ خرداد مسابقات خود را در جام جهانی آغاز کرده‌ بودند، از ۲۲ خرداد تا روز بازی با بوسنی که ۴ تيرماه بود، بايد از فيفا پول می‌گرفتند.

این گزارش می‌افزاید فيفا امسال تصميم گرفته بود اين مبلغ را به خود بازيکنان بدهد تا فدراسيون‌ها آن را صرف هزينه‌های ديگر نکنند چراکه اين رقم، دستمزد خود بازيکنان است و حساب آن با رقم‌هايی که بابت صعود به جام جهانی و تدارکات تيم‌های ملی پرداخت می‌شود، جداست. اما فدراسیبون فوتبال ایران در روز بازی با آرژانتین با نامه‌نگاری‌هايی مسئولان فیفا را متقاعد کرد که اين پول را به فدراسيون ایران بدهند.

این در حالی است که قرار بود نماینده فیفا دستمزد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را به جواد نکونام، کاپيتان تيم ملی بدهد تا همچون تیم‌های دیگر، کاپيتان آن را بين بازيکنان تقسيم کند.

بر اساس این گزارش توجيه فدراسيون فوتبال ايران برای پرداخت شدن اين پول به فدراسيون اين بود که ايران مسابقه مهمی با آرژانتين دارد و بهتر است در چنين شرايطی در اردوی ايران حرفی از پول زده نشود تا بازيکنان تمرکز خود را حفظ کنند. فدراسيون در نامه‌نگاری با فيفا، گفته بود که اين پول را در آينده به بازيکنان خواهد داد.

خبرآنلاین افزوده است اکنون اين مبلغ به دست خود بازيکنان تیم ملی فوتبال ایران نرسيده و آن‌ها از اين مسأله «ناراحت» هستند.

علی کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال گفته که اين پول برای هزينه‌های تيم ملی در برزيل مثل تغذيه و رفت و آمد است. نصرالله سجادی، معاون وزير ورزش و جوانان نیز این حرف کفاشیان را تکرار کرده است.

مجموع ۱۴ روز دستمزد ۲۳ بازيکن تیم ملی، معادل ۲۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار می‌شود.

پیش از این گفته می‌شد که فدراسیون فوتبال ایران به‌دلیل عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی در برزیل به آن‌ها پاداش‌هایی معادل ۳ هزار دلار و ۶ هزار دلار خواهد پرداخت که این وعده نیز هنوز عملی نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    بیخود نیست پسرکفاشیان پورشه خریده!