ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرح تشکیل «وزارتخانه ازدواج و خانواده» در مجلس ایران

یک عضو هيأت‌ رئيسه کميسيون اقتصادی مجلس ایران از تحويل طرح تشکيل «وزارتخانه ازدواج و خانواده» به هيأت‌رئيسه مجلس در هفته آينده خبر داد.

یک عضو هيأت‌ رئيسه کميسيون اقتصادی مجلس ایران از تحويل طرح تشکيل «وزارتخانه ازدواج و خانواده» به هيأت‌رئيسه مجلس در هفته آينده خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم نکو، عضو هيأت‌ رئيسه کميسيون اقتصادی مجلس گفت: «طرح تشکيل وزارتخانه ازدواج و خانواده در حال تدوين نهايی است و هفته آينده به هيأت‌رئيسه مجلس تحويل داده می‌شود.»

به‌گفته وی در اين طرح به موضوع «اشتغال و مسکن جوانان و زوج‌های جوان» توجه شده است.

ابراهیم نکو افزود: «عملکرد نامطلوب وزارت ورزش و جوانان در امر ازدواج و جوانان و برخی عوامل ديگر باعث شد تا اين طرح تهيه و آماده ارائه به مجلس شود.»

از چند سال پبش که آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران از افزایش جمعیت در ایران دفاع کرد، مسئولان حکومتی در چارچوب این طرح بر تبلیغات هم‌زمان در مورد ازدواج و فرزند بیشتر شدت بخشیده و در مجلس نیز طرح‌های تازه‌ای برای تشویق مردم در این دو زمینه به‌تصویب رسانده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • عظیم

    این پروژه در راستای ماندگاری هر چه بیشتر استبداد است.

  • Samad

    1- اگر قرار بر توسعه ی دستگاه های دولتی بود چرا این همه وزارتخانه ی نامرتبط را به ضرب و زور در هم ادغام کردند؟ کوچک سازی دولت چرا همیشه به یک جوک تبدیل می شود؟ 2- در بسیاری از کشورها امور خانواده توسط وزارتخانه های سلامت یا رفاه دنبال می شود. قانون شرح وظایف وزارت بهداشت ایران براحتی می تواند تولی گری امور خانواده را بر عهده این تشکیلات بگذارد. تبدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وزارت سلامت و توسعه ی خانواده راه توجه بیشتر به موضوع است نه ایجاد یک تشکیلات عریض و طویل دیگر دولتی