ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«کپی‌کاری شبکه سه تلويزيون ايران از کانال ای‌بی‌سی آمريکا»

شبکه سوم تلويزيون جمهوری اسلامی ايران پخش سريالی به نام «هفت سنگ» را در ماه رمضان آغاز کرده که فیلمنامه و شخصيت‌پردازی‌های آن از روی سريال «خانواده امروزی» (Modern Family) محصول شبکه ای‌بی‌سی ايالات متحده کپی شده است.

شبکه سوم تلويزيون جمهوری اسلامی ايران پخش سريالی به نام «هفت سنگ» را در ماه رمضان آغاز کرده که فیلمنامه و شخصيت‌پردازی‌های آن از روی سريال «خانواده امروزی» (Modern Family) محصول شبکه ای‌بی‌سی ايالات متحده آمریکا کپی شده است.

بالا عکسی از سریال «خانواده امروزی»؛ پایین عکسی از سریال «هفت سنگ»

به گزارش پارسينه، «رخدادهای داستانی قسمت نخست "هفت سنگ" آن‌قدر شبيه قسمت نخست سريال "خانواده امروزی" بوده که مخاطبان از رخدادهای سکانس‌های بعد مطلع بودند و می‌توانستند آن را پيش‌بينی کنند.»

«خانواده امروزی» توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان در سال ۲۰۰۹ ساخته شد و در سال ۲۰۱۰ توانست جایزه بهترین کمدی جوایز «امی» را به همراه چهار جایزه دیگر «امی» از آن خود کند.

در این سریال تلویزیونی سه خانواده از قشر نیمه مرفه آمریکا با روابط خانوادگی خاص خود، به یکدیگر پیوند می خورند و داستان زندگی آن‌ها به صورت طنز به تصویر کشیده می‌شود.

«هفت سنگ» هم مجموعه‌ای اجتماعی و خانوادگی در لایه‌ ای از اتفاق های کمیک و درباره سه خانواده است که با یکدیگر نسبت نزدیک فامیلی دارند و در هر قسمت با ماجرایی مواجه می‌شوند.

بازیگران اصلی این سریال مهدی سلطانی، الهام پاوه‌نژاد، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی‌نژاد هستند.

کارگردان «هفت سنگ» علیرضا بذرافشان است و خود او به‌همراه سارا خسروآبادی، حسین تراب‌نژاد و  فروغ فروهیده داستان آن را نوشته‌اند.

در سريال آمريکايی يکی از زوج‌ها دو مرد همجنسگرا هستند که يک نوزاد دختر ويتنامی را به فرزندخواندگی پذيرفتهاند و در قسمت‌های پخش شده اخير با يکديگر ازدواج کردهاند، اما در سريال «هفت سنگ» اين زوج به يک مرد و زن تبديل شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    همه می دانیم که ایرانی ها عموماً قدرت ابتکار و نوآوری ندارند و فقط در کپی کاری دستی لرزان دارند. این یکی هم موجب تعجب نیست.