ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک وبلاگ‌نويس در رفسنجان بازداشت شد

يک وبلاگ‌نويس به دليل اتهام «نشر اکاذيب» در شهرستان رفسنجان استان کرمان بازداشت شد.

يک وبلاگ‌نويس به دليل اتهام «نشر اکاذيب» در شهر رفسنجان استان کرمان بازداشت شد.

کامبيز اسماعيلی، رئيس پليس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) استان کرمان به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، گفت: «شکايتی از سوی يکی از باشگاه‌های ورزشی استان با عنوان ‏اينکه فرد يا افرادی با ايجاد وبلاگ در فضای مجازی نسبت به نشر اخباری از اين باشگاه اقدام کرده که کذب و نادرست است به اين پليس واصل شد.»

وی افزود: «بلافاصله پرونده‌ی قضائی در اين‌باره تشکيل و مراتب در دستور کار کارآگاهان پليس قرار گرفت و پس از انجام يک سری ‏اقدامات فنی و پليسی، عامل بارگزاری مطالب کذب که در شهرستان رفسنجان زندگی می‌کرد شناسايی و دستگير شد.»

اين مقام انتظامی گفت: «متهم در ابتدا منکر جرم انتسابی شد، اما پس از اينکه با قرائن و شواهد روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود. وی در ‏اظهارات خود انگيزه‌ ايجاد وبلاگی منتسب به باشگاه صنعت مس و نشر اکاذيب در اين وبلاگ را علاقه‌ افراطی به تيم صنعت مس بيان کرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 53

    […]  یک وبلاگ‌نویس در رفسنجان بازداشت شد رادیو زمانه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ کامبیز اسماعیلی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) استان کرمان به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، گفت: «شکایتی از سوی یکی از باشگاه‌های ورزشی استان با عنوان ‏اینکه فرد یا افرادی با ایجاد وبلاگ در فضای مجازی نسبت به نشر اخباری از این باشگاه اقدام کرده که کذب و نادرست است به این پلیس واصل شد.» بازداشت زیبا محمدیان، همسر بنیانگذار عرفان حلقه، در تهران دو شهروند کُرد از سوی نیروهای امنیتی ارومیه بازداشت شدند […]