ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۱ قليان‌سرا در آذربايجان غربی پلمب شده‌اند

رحيم جهانبخش، رئيس پليس امنيت عمومی آذربايجان غربی اعلام کرد که از آغاز سال جاری خورشیدی ۳۱ واحد قليان‌سرای غيرمجاز در آذربايجان غربی پلمب شده‌اند.

رحيم جهانبخش، رئيس پليس امنيت عمومی آذربايجان غربی اعلام کرد که از آغاز سال جاری خورشیدی ۳۱ واحد قليان‌سرای غيرمجاز در آذربايجان غربی پلمب شده‌اند. از اين تعداد ۱۵ مورد مربوط به ارومیه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رحيم جهانبخش با بیان اینکه در صورت وجود برخی ضوابط و شرايط مشخص، مجوز فعاليت به قليان‌سراها داده می‌شود، گفت: «در حال حاضر ۱۸۱ واحد قليان‌سرا در سطح شهر اروميه مشغول به فعاليت هستند.»

به‌گفته وی از اين تعداد ۱۵۱ واحد دارای مجوز هستند و فعاليت قليان‌سراهای غيرمجاز «آسيب‌های مختلف اجتماعی، بهداشتی، فرهنگی و روان‌شناسی» وارد می‌کنند.

رئيس پليس امنيت عمومی آذربايجان غربی گفت: «طرح نظارتی برخورد با مراکز غيرمجاز عرضه قليان‌ در دستور کار مأموران پليس امنيت عمومی استان قرار گرفته است.»

رحيم جهانبخش افزايش گرايش عمومی به قليان را از عمده علل افزايش تعداد قليان‌سراها در استان و به ويژه در اروميه عنوان کرد.

سوم تیرماه ۹۳ بیش از چهار هزار نفر از ‏پزشکان و فعالان حوزه سلامت در ایران، نامه‌ای خطاب به رئیس‌ جمهوری ایران نوشتند و در آن از مصرف بی‌رویه قلیان در کشور و گسترش سرطان ناشی از آن ابراز نگرانی کردند.

نویسندگان نامه به حسن روحانی خواستار اجرای کامل «قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات» مصوب سال ۱۳۸۵ و آئین‌نامه اجرایی آن مصوب سال ۱۳۸۶ ‏شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.