ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تهدید داعش به عمليات انفجاری در جام جهانی قطر»

داعش به فدراسيون بين‌المللی فوتبال، فيفا هشدار داده که از برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر منصرف شود. داعش تهديد کرده در صورت برگزاری اين جام در قطر دست به عمليات‌ انفجاری خواهد زد.

«دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) به فدراسيون بين‌المللی فوتبال، فيفا هشدار داده که از برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر منصرف شود. داعش تهديد کرده در صورت برگزاری اين جام در قطر دست به عمليات‌ انفجاری خواهد زد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قرار است در قطر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، در بيانيه منسوب به داعش آمده است:‌ «در صورت برگزاری جام جهانی در قطر، اين مسابقات شاهد عمليات‌ انفجاری برای جلوگيری از فساد و لهو و لعب و خرابکاری در سرزمين‌های دولت خلافت اسلامی خواهد بود.»

به گفته يکی از اعضای داعش «قطر يک امارت اسلامی تحت خلافت امير مسلمانان خواهد بود و او اجازه فساد و خرابکاری در سرزمين مسلمانان را نمی‌دهد.»

داعش هفته گذشته ضمن اعلام برپايی خلافت اسلامی، عبدالله ابراهيم، معروف به ابوبکر البغدادی را نخستين خليفه آن اعلام کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    به گزارش سایت های نزدیک به محافل نظامی و امنیتی ایران کمال شیرخانی عضو سپاه پاسداران این کشور، روز شنبه ۱۴ تیر در جریان حمله ای خمپاره‌ای در سامرای عراق کشته شده است.!!

  • Samad

    قدیم تر ها چند فیلم دیدم که در آن اسلحه ای به دست یک میمون کنجکاو و بازگوش افتاده بود. چه حراسی همه را می گرفت وقتی این حیوان سر اسلحه را به این طرف و آن طرف می چرخاند. هم مضحک بود هم قدری اضطراب آور

  • بهنام

    جالب است که میگویند قطر و عربستان سعودی بیشترین حامیان مالی داعش هستند . نمیدانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را !