ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استيضاح وزير علوم منتفی شد

در پی نشست علی لاريجانی، رئيس مجلس ایران با رضا فرجی‌دانا، وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوری، و استيضاح‌کنندگان وی، در حال حاضر استيضاح اين وزير منتفی است و خواسته‌های استيضاح‌کنندگان نيز در طی يک ماه آينده پيگيری می‌شود.

در پی نشست علی لاريجانی، رئيس مجلس ایران با رضا فرجی‌دانا، وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوری، و استيضاح‌کنندگان وی، استيضاح اين وزير منتفی اعلام شد. قرار شده  خواسته‌های استيضاح‌کنندگان در طی يک ماه آينده پيگيری شود.

طرح استیضاح رضا فرجی‌دانا در هفته نخست تیرماه سال جاری تسلیم هیأت رئیسه مجلس شد.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، قاسم جعفری، سخنگوی کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس روز دوشنبه ۱۶ تیرماه ضمن اعلام این خبر، گفت: «در اين جلسه محمدحسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر دو نايب رئيس مجلس، غلامعلی حدادعادل رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس و جمعی از نمايندگان استيضاح‌کنندگان و اعضای کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس حضور داشتند.»

جعفری گفت: «در این جلسه صحبت‌های صريح، شفاف و صميمی با نگاه تعاملی مطرح شد و تعدادی از نمايندگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند و قرار شد که ظرف يک ماه وزارت علوم در آن راستا و مدار قانون حرکت کند.»

به‌گفته این نماینده مجلس «هیچ کدام از استيضاح‌کنندگان درخواست خلاف قانون ندارند و خواهان هزينه برای نظام نيستند.»

قاسم جعفری بدون اشاره به جزئیات این جلسه گفت قرار شد نتايج اين نشست ظرف يک ماه آينده و تا مرداد ماه اجرايی شود و وزیر علوم قول داده که در راستای قانون حرکت کند.

پیش از این مجید انصاری، معاون رئیس‌جمهور ایران از تلاش معاونت پارلمانی برای آن‌که استیضاح درباره هیچ وزیری مطرح نشود و قبل از رسیدن به مرحله استیضاح حل و فصل شود، خبر داده بود.

شماری از نمایندگان مجلس ایران در هفته نخست تیرماه سال جاری، طرح استیضاح رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم را تسلیم هیأت رئیسه مجلس کردند.

در توضیح دلایل این استیضاح از جمله به بازگشت دانشجویان ستاره‌دار، انتصاب‌های وزارت علوم و فرایند انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها اشاره می‌شد.

شماری از نمایندگان مجلس، طرح استیضاح وزیر علوم را واجد «اهداف سیاسی» می‌دانستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    و 3000 بورسیه ی خارج از قاعده که توسط یوگی به دوستانش اعطا شده چه می شود؟ تصور افزوده شدن سه هزار انسان بی استعداد به عرصه ی دانشگاه ها و سازمانهای نحیف ایران هم وحشتناک و موجب تشدید پدیده ی فرار مغزهاست