ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیروزی فوتبال بر پورنوگرافی

بابک نصیری- وقتی تیم ملی فوتبال کشوری بازی دارد، میزان مراجعه‌ به وب سایت‌های پورنوگرافی از کشور مربوطه به شدت کاهش می‌یابد و بعد از سوت پایان؟ نتیجه را از آمار بازدیدها می‌توان حدس زد.

وقتی تیم ملی فوتبال کشوری بازی دارد، میزان مراجعه‌ به وب سایت‌های پورنوگرافی از کشور مربوطه به شدت کاهش می‌یابد. و بعد از سوت پایان؟ نتیجه را از آمار بازدیدها می‌توان حدس زد.

آلمانی‌ها به خاطر تیم ملی فوتبال‌شان حتی از سر زدن به وب سایت پورنوگرافی مورد علاقه‌ خود صرف‌نظر می‌کنند. با سوت آغاز بازی آلمان و پرتغال در دور اول بازی‌های جام جهانی و بر اساس آمار وب سایت "یوپورن"، میزان بازدید تا ۶۰ درصد در مقایسه با حد متوسط بازدیدهای روزانه کاهش یافت.

این میزان در بازی با غنا تا ۵۰ درصد پایین آمد. این اماری است که شرکت "MindGeeK" (صاحب صفحه‌های متعدد پورنوگرافی) ارائه می‌کند.

آمار بازدید کاربران از وب سایت "یوپورن" در ساعت‌های مختلف در روز بازی آلمان-پرتغال در سه کشور آلمان، پرتغال و برزیل.

وضعیت یادشده تنها محدود به آلمان نیست، در پرتغال هم آمار بازدیدکنندگان وب سایت پیش‌گفته، کاهش ۴۰درصدی و در غنا کاهش ۴۵ درصدی داشته است.

طبق آمارهای "مایندگیگ" در روزهای عادی حدود ۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان به وب سایت "یوپورن" مراجعه می‌کنند و  مدت ۸ دقیقه و ۵۶ ثانیه در سایت می‌مانند. این پرتال، در سال ۲۰۱۲ مجموعا ۵۷۵ میلیون بازدیدکننده از آلمان داشت، بدین ترتیب آلمان در مقام دوم مصرف‌کننده فیلم‌های پورنوگرافی بعد از ایالات متحده آمریکا بود؛ هرچند آمریکایی‌ها به طور متوسط ۱۷ ثانیه کمتر از آلمانی‌ها در وب سایت یادشده می‌مانند.

به نظر می‌رسد که نتیجه بازی نقش تعیین‌کننده‌ای در رفتار مشتریان وب سایت‌های پورنو دارد. مثلا ساعت‌ها طول کشید که پس از نتیجه چهار- صفر تیم فوتبال آلمان در مقابل پرتغال، ترافیک مشتریان آلمانی وب سایت "یوپورن" به حد همیشگی برسد، ظاهرا مصرف‌کنندگان پورنوگرافی در آلمان، درگیر جشن و شادی بعد از بازی بودند. در مقابل بعد از نتیجه دو- دو مقابل غنا، آنها در مدت کوتاهی سراغ تماشای کلیپ‌های سکسی رفتند.

پرتغالی‌ها هم ظاهرا تمام سرخوردگی‌ شکست تیم ملی‌شان را با تماشای تصاویر پورنو جبران کردند، برای ساعت‌ها بعد از باخت آنها، آمار بازدیدکنندگان پرتغالی افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌داد.

بازنده‌ها فورا بازمی‌گردند

این ارقام ارزیابی‌های قبلی وب سایت‌های «یوپورن» و «پورن‌هاب» در مورد ورزش‌های دیگر را تائید می‌کنند: برنده‌ها بعد از پایان بازی برای مدتی طولانی از وب سایت‌های پورنوگرافی دوری می‌کنند و برعکس بازنده‌ها سریع برمی‌گردند.

آمار بازدید کاربران از وب سایت "یوپورن" در ساعت‌های مختلف در روز بازی برزیل و کرواسی.

آمارهای مربوط به جام جهانی فوتبال برزیل تقریبا برای همه کشورها مشابه است. بازی افتتاحیه بین برزیل و کروواسی موجب کاهش ۶۰ و ۷۰ درصدی بازدیدکنندگان این کشورها از "یوپورن" شد، مراجعه آلمانی‌ها در حین بازی نصف شد. یک ساعت بعد از باخت کروواسی، آمار مراجعه‌کنندگان از این کشور به حالت عادی رسید، اما مراجعه برزیلی‌ها بعد از چهار ساعت به روال همیشگی رسید.

اسپانیایی‌ها بعد از باخت سنگین به هلند، بلافاصله و بیش از حد معمول به "یوپورن" مراجعه کردند، هلندی‌ها یک ساعت بعد آمدند. تنها یک استثناء در عکس‌العمل‌ها موجود است و آنهم مربوط به ایتالیایی‌هاست. بعد از پیروزی دو بر یک در برابر انگلیس، آنها با افزایشی ۸۰  درصدی فوراً به وب سایت پورنوگرافی رجوع کردند. شاید بعضی از ایتالیایی‌ها بعد از یک بازی که تا آخرین لحظه هیجان‌انگیز ماند، نیازمند کمی آرامش و فاصله گرفتن از فشار  بودند.

وب سایت‌های "یوپورن" و "پورن‌هاب" مدتی‌ است که آمارهای مصرف‌کنندگان پورنوگرافی را منتشر می‌کنند. به نظر آگاهان، صاحبان این صفحه‌ها می‌خواهند به این وسیله تاکید کنند که تماشای پورنو امری کاملاً عادی‌ است که خیلی‌ها انجام می‌دهند.

آمار بازدید کاربران از وب سایت "یوپورن" در ساعت‌های مختلف در روز بازی بازی هلند و اسپانیا.

شرکت "مایند‌گیک" پیشتاز پورنوگرافی اینترنتی و صاحب بیش از ۷۰ وب سایت سکس و پورنوگرافی‌ است. مجموع بازدیدهای سالیانه این شرکت، رقمی چند میلیاردی و درآمدش از طریق تبلیغات و سرویس‌های ویژه پولی‌ است. آگاهان این عرصه درآمد سالیانه این شرکت را حداقل ۲۰۰میلیون دلار در سال با سودی ۳۰ درصدی برآورد می‌کنند.

این شرکت ابتدا تحت نام "مان‌وین" توسط فردی آلمانی به نام فابیان تیلمان بنیانگذاری شد. او بعد از اینکه به حکم دادگاهی در کلن به ظن فرار مالیاتی در بلژیک بازداشت شد، در اکتبر سال ۲۰۱۳  از مقام ریاست استعفاء داد و "مان‌وین" را به مدیران شرکت فروخت،

گفته می‌شود رقم فروش شرکت بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار بود. مدتی بعد از واگذاری، این شرکت به "مایندگیک" تغییر نام داد و مالکان کنونی آن، تاجرهای کانادایی به نام‌های فراس آنتون و دیوید تاسیلو هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Delavar

    قابل توجه ضعیفه: - این چه حقارتی است که با این اسمتان به بانوان روا می دارید؟ اگر شخصا احساس کمبود خاصی دارید به متخصص مربوطه مراجعه کنید. مدتهاست که خیلی ها از محدوده ی فکری "غالب و مغلوب" عبور کرده اند و امور را در قالب شراکت مساعی می بینند - پورنو گرافی دامنه ی وسیعی دارد . آنی که احتمالاً شما نگاه می کنید فقط یکی از انواع آن است. انواع دیگر را که مردان در آن حضور ندارند ملاحظه بفرمایید شاید مشکل *** رفع شود.

  • ضعیفه ابدی

    وقتی اسم پورنو گرافی میاد حالم از هر چی مرد و مردانگیه به هم می خوره . از زن بودن خودم هم متنفر میشم و از همه زن ها !

  • سید محمد ایرانی

    میگویند در غرب آزادی اترباط جنسی بالاست و دختر و پسرها مشکلی ندارند در ارتباط با هم. پس چرا پورنوگرافی خیلی زیادست آنجا یکی بهم گفت یک ایرانی ده سال انجا بوده و نتوانسته یک دوست دختر پیدا کند!

  • حامد

    بعد از خواندن این مقاله آمار بازدید از ایران 100 درصد افزایش می یابد))

  • Samad

    نتیجه اینکه فوتبال دوستان مشتریان طراز اول پورنوگرافی هستند. از قدیم می دونستم یه ربطی بین این دو سرگرمی وجود داره. حالا ثابت شد. مطمئنم والیبال دوستان سالم تر هستند