ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مهدی خزعلی در شرایط جسمانی وخیمی به‌سر می‌برد»

مهدی خزعلی، زندانی سیاسی که از ۲۲ روز پيش بازداشت و دست به اعتصاب غذا زده و دوبار سکته قلبی کرده است در شرايط وخيمی به‌سر می‌برد.

مهدی خزعلی، زندانی سیاسی که از ۲۲ روز پيش بازداشت و دست به اعتصاب غذا زده و دوبار سکته قلبی کرده است در شرايط وخيمی به‌سر می‌برد.

یک منبع آگاه که نام وی منتشر نشده، به هرانا، وب‌سایت مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، گفته است مهدی خزعلی «بر خلاف روز گذشته (چهارشنبه) نه می‌توانست چشم‌هايش را باز نگه دارد و نه قدرت تکلم داشت».

مهدی خزعلی از ۲۲ روز پيش بازداشت و ابتدا به بند ۲ زندان رجايی‌شهر کرج (معروف به دارالقرآن) منتقل شد. وی پس از اعتصاب غذای خشک و در پی آن سکته قلبی به بيمارستان «امام خمينی» انتقال یافت.

روز پنج‌شنبه ۱۹ تيرماه، وضعيت عمومی مهدی خزعلی با تغييری ناگهانی، وخيم‌تر از روزهای گذشته گزارش شد و در اثر شدت آسيب‌های وارد شده و قطع سرم، بیهوش شد.

مهدی خزعلی که برای هفتمین‌ بار پی‌درپی پس از اعتراض‌های مردمی سال ۱۳۸۸ خورشیدی بازداشت شده است، به محض ورود به زندان دست به اعتصاب غذا زد.

از مهدی خزعلی در بند دو قاتلان حرفه‌ای زندان رجایی‌شهر نگهداری می‌شود. او جزو آن گروه از زندانیان سیاسی به شمار می‌آید که «اصل تفکیک زندانیان» در موردش رعایت نشده است.

مهدی خزعلی فرزند آیت‌الله خزعلی از چهره‌های محافظه‌کار ایران است.  آیت‌الله خزعلی پس از وقایع انتخابات ۱۳۸۸ سال طی بیانیه‌ای از وی اعلام برائت کرد.

مهدی خزعلی در پاييز سال گذشته به ۶ سال حبس محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Delavar

    متاسفانه در سال 57 موفق به کار خاصی نشدیم جز اینکه کشته دادیم تا ملانصرالدین ها و فرزندان بیشمارشان را بر تخت سلطنت بنشانیم. پیش از آغاز جانفشانی باید دید از خودمان و دنیا چه می خواهیم وگرنه همان وضع سال کذا در پیش خواهد بود. مقال بارز کسی که نمی داند چه می خواهد همین برادر روزه دار ماست که اصولا معلوم نیست چه آرمانی دارد. بسیجی خیبر، بچه ی بیت ملای اعظم ، صاحب بنگاه نشر اکاذیب و کسی که سالهای سال دمخور و یاور خلافکاران بزرگ بوده متحول شده ولی معلوم نیست از چه حالی به چه حالی. آرزو دارم روی آرامش را با وجدانی راحت ببیند

  • ارش بابا

    بخاطر دارم دی ماه ۵۷ جلوی دانشگاه تیراندازی بود همه در جوی اب مخفی شدیم جوانی برومند در حال سنگاندازی به گاردیها بود میانسالی که در نزدیکی ما بود جوان را صدا زد :الان میکشنت بیا تو جوب او فریاد زد یا مرگ یا آزادی .کجایند امثال او چه بلایی سرمان آمده چرا اینقدر با هم غریبه شدیم .حکومت با پول چنان تفرقه ای بین ما بوجود آورده که حتی پدر و فرزند هم هرکدام برای خودشان میکوبند انها اصلا ریال را دوست ندارند عاشق دلارند اما برای اینکه دست مردم نباشد به هر بهانه ای از دست مردم درمیاورند تا پول بااهمیت تر از هر چیز دیگری باشد تا هر کس به تنهایی به فکر جناب خویشتن باشد .همینگونه که میبینید چقدر موفق شدند .تنها در جمع

  • ارش بابا

    نمیدانم مردم ایران در انتظار مهدی موعودند یا داعش و یا نیروهای آمریکایی که هیچ حرکتی اقدامی حمایتی اعتراضی انتقادی تاییدی تکذیبی ....خلاصه کنم با یک ضربالمثل کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من خزعلی و خزعلی ها خوب یا بد بدرستی و یا نادرستی میایند و میروند ما نیز به همچنین ایا زمان ان نرسیده کمی هم به اطرافمان بنگریم تا دریابیم چقدر دردناک است بدانی و ببینی و بی اهمیت از همه چیز بگذری اگر به کشورهایی نظیر اروپای شمالی نگاهی بیندازیم فقط زنان بیحجاب و مردان مستشان را میبینیم اما همکاری و احساس مسئوليت انها را در امور اجتماعی انها را نمیبینیم که چگونه در تمام امور جامعه فعالند مردم ما خودرای خودبین و خودخواه هستند و این باور که ما ایرانیها باهوشتریم زرنگتریم قدیمیتریم هنرمندتریم پدرمان را دراورده تحمل نظر متفاوت را نداریم وهمین باعث تفرقه ما شده در ثانی نمیخواهیم به خود سختی بدهیم مگر چقدر زحمت دارد فهمیدن و خواندن و دانستن .اینطور که ما پیش میرویم سرنوشتی بهتر از عراق و سوریه ولبنان در انتظارمان نیست