ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۲۹کشته در حمله افراد ناشناس به دو «روسپی‌خانه» در بغداد

مردان مسلح شنبه‌شب، ۱۲ ژوئيه به دو ساختمان در بغداد يورش بردند. در يکی از اين حملات ۲۰ زن در يک ساختمان به قتل رسيده اند.

مردان مسلح ناشناس دست‌ کم ۲۹ نفر را در بغداد، پايتخت عراق، به ضرب گلوله از پای درآوردند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی بی‌بی‌سی، مردان مسلح شنبه‌شب، ۱۲ ژوئيه به دو ساختمان در بغداد يورش بردند. در يکی از اين حملات ۲۰ زن در يک ساختمان به قتل رسيده اند. بر اساس گزارش‌های موجود، هر دو ساختمان، محل زندگی شماری از زنان تن فروش بوده است.

از انگيزه اين حملات اطلاع دقيقی در دست نيست و هنوز هيچ گروهی مسئوليت آنها را بر عهده نگرفته است.

بنا به گزارش آسوشيتدپرس، بر سر در يکی از اين خانه‌ها چنين چيزی نوشته شده است: «اين است سرنوشت تن‌فروشی».

افراد محلی در منطقه زيونه بغداد، گروه‌های شبه‌نظامی شيعه را مسئول اين قتل‌ها می‌دانند. در اين محله مخلوطی از ساکنان شيعه و سنی زندگی می‌کنند و به محله‌ شهروندان طبقه‌ متوسط مشهور است.

سال پيش در مه ۲۰۱۳ نيز به يک روسپیخانه در اين محله حمله شد و طی آن هفت زن و پنج مرد به ضرب گلوله به قتل رسيدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    سازمان دیده‌بان حقوق بشر (HRW) روز جمعه (11 ژوئیه) خبر داد نیروهای ارتشی و امنیتی نوری المالکی نخست وزیر عراق که عمدتا شیعه هستند ماه گذشته و در پی پیشروی‌های سریع داعش و نیروهای انقلابی عشایر در این کشور دست کم 255 زندانی سنی مذهب را اعدام کرده‌اند. به گزارش تلویزیون العربیه به نقل از خبرگزاری فرانسه و با تکیه بر بیانیه دیده‌بان حقوق بشر "نیروهای امنیتی عراق و شبه نظامیان وابسته به دولت مالکی، به صورت غیرقانونی در تاریخ 9 ژوئن 2014 دست کم 255 زندانی سنی مذهب را اعدام کرده‌اند." در ادامه این بیانیه آمده است که "کشتار فراقانونی می‌تواند شاهدی بر وقوع جنایت جنگی یا جنایت علیه بشریت باشد

  • farid

    گروههای شیعه مسلح این زنان را که خود قربانی حکومت مالکی بوده اند بقتل رساندند.  این گروهها مسلحانه به کشتار دست میزنند.

  • مرد ایرانی

    بله چه جنایتها که به نام اسلام نشده و نمیشود و البته یادمان باشد که همیشه پاک کردن صورت مساله آسانترین راه به نظر میرسد که آقایان و حامیان غیورشان (!) علاقه خاصی به این طرز برخورد دارند البته به همین دلیل است که آمار فحشا و اعتیاد و سرقت و جنایت در ممالک محروسه اسلامی منجمله دارالخلافه خامنه ای دائما در حال کاهش است!!!!

  • Delavar

    یاد اول انقلاب شکوهمند ملت غیور و فهیم ایران به خیر که از این کارها می کردند در اوج آزادی و استقلال و راست شدن علم اسلام در ملک دارا. چقدر من این غیرت و همیت مذهبی مردم مسلم را دوست می دارم. هیچ فرقی بین ایرانی ها، طالبان، داعش، بوکو حرام و ... در نکوداشت کرامت انسان و عطوفت و رحمتشان نیست. الان قاتل یا قاتلان بر سر سفره ی رمضان نشسته اند و با دست خونالود افطار در حلق خود فرو می کنند و ذکر الله می گویند.