ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرهای ضد و نقيض در مورد «ممنوع‌التصويری» شماری از هنرمندان ايرانی

منابع خبری ايران از «ممنوع‌التصويری» آن دسته از بازيگران و هنرمندان در صدا و سيمای جمهوری اسلامی خبر می‌دهند که برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال به برزيل سفر کرده بودند.

منابع خبری ايران از «ممنوع‌التصويری» تعدادی از بازيگران و هنرمندان در صدا و سيمای جمهوری اسلامی خبر می‌دهند که برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال به برزيل سفر کرده بودند.

گروهی از هنرمندان ایرانی در برزیل

روزنامه ورزشی «گل» گزارش داده که اين هنرمندان «پس از بازگشت به ايران برای حضور در چند برنامه تلويزيونی دعوت شده‌اند که در لحظه آخر حضور آن‌ها در اين برنامه‌ها لغو شده است.»

محمدرضا شريفی‌نيا، مهراب قاسم‌خانی، محسن تنابنده، رضا يزدانی، سام درخشانی، پژمان جمشيدی، ليندا کيانی، نرگس محمدی و اميرحسين صديق از جمله هنرمندان و بازیگرانی بودند که با سرپرستی جواد‌ هاشمی راهی برزيل شده بودند.

روزنامه شهروند نيز به نقل از مهدی فرجی، مدير شبکه يک صدا و سيمای جمهوری اسلامی خبر داده که «هيچ‌ يک از هنرمندانی که به برزيل رفته‌اند در تلويزيون ممنوع‌الکار نيستند.»

هاشمی در پاسخ به سخنان مهران فرجی، گفته که قصد داشته برنامه «شب‌های شيدايی» را در تلويزيون اجرا کند اما مقامات صدا و سيما موافقت نکرده‌اند.

جواد هاشمی در اين‌باره به روزنامه شهروند گفته است: «پيامکی به آقای ضرغامی (رئيس سازمان صدا و سيما) و رئيس دفتر او فرستادم و در آن گلايه‌هايم را بدون تعارف عنوان کردم و اميدوارم باتوجه به اينکه ما در يک کشور اسلامی زندگی می‌کنيم جواب من را بدهند.»

هيچ يک از هنرمندان دیگر مستقيماٌ ممنوع‌التصوير شدنشان را تأييد يا تکذيب نکرده‌اند.

سفر این هنرمندان به برزیل از آن‌جا که گفته می‌شد با کمک‌های مالی دولتی صورت گرفته جنجال‌برانگیز شد. در ایران این سئوال مطرح شد که چه مسئولانی و با چه بودجه‌ای این هنرمندان را به برزیل اعزام کرده‌اند. برخی از این هنرمندان نیز در شبکه‌های اجتماعی سفر خود را کاملا شخصی، به‌عنوان يک تماشاگر معمولی و از طریق آژانس‌های توریستی عنوان کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.