ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مشاور رئيس‌جمهور ايران از پيگيری‌ها برای بازگشايی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران خبر داد

محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌ای حسن روحانی، رئيس‌جمهور ایران می‌گويد علی ربيعی، وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال رايزنی برای بازگشايی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران است.

محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌ای حسن روحانی، رئيس‌جمهور ایران می‌گويد علی ربيعی، وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال رايزنی برای بازگشايی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران است.

به گزارش روز سه‌شنبه ۲۴تير روزنامه اعتماد، صادق گفت: «انجمن صنفی روزنامه‌نگاران همان‌طور که از نامش پيداست تشکيلاتی صنفی محسوب می‌شود که تکليف آن از حيث تأسيس و چگونگی فعاليت در قانون مشخص شده و به نظر من، اهالی رسانه نيز بايد از اين ظرفيت قانونی بهره‌مند باشند.»

وی افزود: «برداشت من از احيای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اين است که اين مسأله مسيری را طی می‌کند که با تعامل و همکاری بين دستگاه‌های مسئول می‌تواند به گشايش منجر شود و زمينه آن را فراهم کند که انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در مدار قانون در خدمت اهالی رسانه قرار گيرد.»

چند روز پيش هيئت مديره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در نامه‌ای به حسن روحانی، ضمن انتقاد از «کوتاهی» وزارت کار در اقدام حقوقی و قانونی برای بازگشايی اين انجمن، از وی خواهان مداخله مستقيم برای آغاز به کار انجمن شد.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران، در مردادماه‌ سال ۱۳۸۸در پی رويدادهای اعتراضی آن سال بسته و ساختمان آن نيز به‌ دستور سعيد مرتضوی دادستان وقت تهران پلمپ شد.

اين تشکل صنفی به هنگام بسته شدن بيش از چهار هزار عضو داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.