ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معصومه ابتکار: در تهران آلودگی نوری هم پدید آمده است

معصومه ابتکار، رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست ایران گفت افزون بر آلودگی هوا و ساير آلودگی‌هايی که تهران دارد، آلودگی نوری نيز برای شهروندان تهرانی پديد آمده است.

معصومه ابتکار، رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست ایران گفت افزون بر آلودگی هوا و ساير آلودگی‌هايی که تهران دارد، آلودگی نوری نيز برای شهروندان تهرانی پديد آمده است.

معصومه ابتکار، رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار در چهارمين جلسه برنامه‌ريزی و توسعه استانداری تهران، ضمن تأکید بر اینکه ایران با «بحران‌های جدی» مواجه است، گفت: «استفاده از طبيعت توان خواست خود را دارد و ما ۲۶ برابر نيز بيشتر از اين ظرفيت بهره برده‌ايم.»

وی افزود: «در کل کشور ۳/۵ برابر بيشتر از طبيعت استفاده شده و بر اساس آمارها داريم طبيعت کشور خود را خفه می‌کنيم.»

به‌گفته وی شاخص‌های محيط زيست تغيير پيدا کرده، ايران روی کمربند خشکسالی قرار گرفته و در حال حاضر هوا ۱/۵ تا ۲ درجه نسبت به ۱۰ سال گذشته گرمتر شده است.

معصومه ابتکار گفت: «يکی از معضلات شهر تهران، آلودگی نوری است. در تهران نياز است که تاريکی نيز داشته باشيم، ولی متأسفانه ۲۴ ساعته تهران روشن است و به همه جا آسيب می‌رساند.»

وی مهم‌ترین اتفاق برای کاهش آلودگی هوا را تبدیل سوخت خودروها به استانداردهای يورو ۴ دانست و اعلام کرد که تا پايان شهريورماه تمامی خودروها با این استاندارد توليد می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.