ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو عضو بازداشت‌شده يک خانواده بهايی در تبريز آزاد شدند

دو تن از اعضای يک خانواده بهايی که روز جمعه گذشته در تبريز بازداشت شده بودند، روز چهارشنبه ۲۵ تير با سپردن ۲۰ ميليون تومان وثيقه برای هرکدام، آزاد شدند.

دو تن از اعضای يک خانواده بهايی که روز جمعه گذشته در تبريز بازداشت شده بودند، روز چهارشنبه ۲۵ تير با سپردن ۲۰ ميليون تومان وثيقه برای هرکدام، آزاد شدند.

يک منبع که نامش برده نشده به ايران‌واير گفته است: «سيمين رسولی ۵۴ ساله، مادر خانواده بهادری و نسيم با سپردن قرار وثيقه آزاد شده‌اند، اما فرزاد بهادری، پدر ۶۰ ساله و سحر همچنان در بازداشت هستند.»

این وب سایت پيشتر گزارش داده بود: «فرزاد بهادری، سمين رسولی، سحر و نسيم بهادری به جرم بهاييت و تدريس موسيقی دستگير شده‌اند و مأموران همه کتاب‌ها و سازهای آن‌ها را توقيف و با خود برده‌اند.»

دو هفته پيش نيز طناز محمدی و ايرج لهراسب، دو شهروند بهايی ساکن يزد بازداشت شده بودند.

بهاييان تقريبا ١٧٠ سال پيش از دل اسلام بيرون آمدند. آنان به قرآن احترام می‌گذارند، اما پيامبر اسلام را آخرين پیامبر نمی‌دانند. جامعه بهايی در سراسر دنيا تقريباً هفت ميليون پيرو دارد. در ايران تبليغ بهاييت ممنوع است و بهاييان در زمينه‌های تحصيلی و شغلی با محدوديت‌های روبه‌رو هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.