ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه یهودی افراطی متهم به قتل نوجوان فلسطینی شدند

دادستان اسرائیل روز پنج‌شنبه ۱۷ ژوئیه سه یهودی افراطی را به ربودن و زنده سوزاندن محمد ابوخدیر، نوجوان فلسطینی، متهم کرد. ابوخدیر به‌هنگام مرگ ۱۶ سال سن داشت.

دادستان اسرائیل روز پنج‌شنبه ۱۷ ژوئیه سه یهودی افراطی را به ربودن و زنده سوزاندن محمد ابوخدیر، نوجوان فلسطینی، متهم کرد. ابوخدیر به‌هنگام مرگ ۱۶ سال سن داشت.

تشییع جنازه محمد ابوخدیر، نوجوان فلسطینی

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، هویت سه متهم هنوز به‌شکل کامل منتشر نشده و تنها اعلام شده که یک نفر از آن‌ها ۲۹ ساله و ساکن شهرک «آدام» در کرانه غربی اردن است و دو نفر دیگر نوجوانان ۱۶ ساله از اعضای خانواده این فرد هستند که یکی در بیت‌المقدس (اورشلیم) و دیگری در «بیت شمش» منطقه‌ای در غرب این شهر ساکنند.

دیگر اتهام‌های عنوان شده علیه این سه نفر، تلاش برای ربودن یک کودک هفت سال‌ونیمه فلسطینی در محله «بیت حنینا» در شرق بیت‌المقدس و تلاش برای به آتش کشیدن خودروهای متعلق به فلسطینی‌ها است.

دو تن از این افراد همچنین متهم شده‌اند که در ماه ژوئن یک مغازه فلسطینی را در شهرکی در کرانه غربی اردن آتش زده‌اند.

دستگاه قضایی اسرائیل گفته است «این اقدامات تکان‌دهنده علیه بی‌گناهان، نژادپرستانه بوده است.»

قتل محمد ابوخدیر، نوجوان فلسطینی در پی قتل سه نوجوان اسرائیلی در ماه ژوئن رخ داد. اسرائیل انگشت اتهام را به سوی حماس نشانه رفت و همین موضوع عامل حملات گسترده نظامی اسرائیل به نوار غزه شد که با گذشت ۱۰ روز ۲۳۱ کشته از فلسطینی‌ها به جای گذاشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت روزنامه بین المللی- شماره 57

    […] غیردولتی اسراییل سه یهودی افراطی متهم به قتل نوجوان فلسطینی شدند اسراییل وقتی جنگ سرگرمی می شود سوریه ‘کشتار ۱۱۵ نفر […]

  • nader

    برادر امید چرا در مقابل جنایت حکومت در مورد هموطنانت  مثل جنایات کهریزک اینقدر عصبی نمی شوی ؟

  • omid

    این آقای قاضی فقط این حرکت را نژادپرستانه دونسته عملیات بسیار شرم آور قصابهای اسراییلی بر علیه غیر نظامیان زن و کودک غزه رو چطور توجیه میکنه ایا اون هم مصداق نسل کشی و نژادپرستانه تلقی نمیکنه؟!