ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله هواداران فلسطین به فوتبالیست‌های «مکابی حیفا» در اتریش

شش دقیقه به پایان دیدار دوستان تیم مکابی حیفا و لیل فرانسه در اتریش، گروهی با پرچم فلسطین به زمین چمن ریخته و بازیکنان مکابی حیفا را به باد کتک گرفتند.

شامگاه چهارشنبه ۲۳ ژوئیه، ،در شهر بیشهوفزهوفن اتریش، به فوتبالیست‌های تیم «مکابی حیفا» حمله شد.

۲۰ نفر از تماشاچیان بازی دوستانه این تیم با تیم OSC Lille در دقیقه ۸۴ بازی، با پرچم فلسطین وارد زمین چمن شدند و فوتبالیست‌های مکابی را زیر مشت و لگد گرفتند. پلیس اتریش کسی را در این میان دستگیر نکرد.

مسئولان تیم «مکابی حیفا» به روزنامه «جروزالم پست» گفته‌اند که خشونت پیش آمده به خاطر فوتبال و ورزش نبود، بلکه به این خاطر بود که تیم یاد شده به اسرائیل احترام می‌گذارد.

صدراعظم اتریش ورنر فیمان، حمله هواداران خشمگین فلسطین به بازیکنان تیم فوتبال «مکابی حیفا» در این کشور را محکوم کرد. او گفت تامین امنیت حق همه مهمانان حاضر در اتریش از هر تبار و مذهبی است.

فیمان تاکید کرد که احترام به کلیه مذاهب، جزو موازین شناخته‌شده اتریش است.  او یادآور شد که اتریش تاکنون محل تعامل مسالمت‌جویانه مذاهب با یکدیگر بوده و پس از این هم چنین خواهد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Delavar

    باز هم فلسطینی ها و اسراییلی ها و حمله در جریان مسابقه ورزشی. تاریخ دایم تکرار می شود.