ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لغو کنسرت خواننده اسراییلی در میلان به دلیل حمایت از فلسطین

کنسرت نینی، خواننده مشهور اسراییلی، که قرار بود در اکتبر امسال در ایتالیا برگزار شود، به دلیل موضع‌گیری‌های سیاسی او لغو شد.

کنسرت نینی، خواننده مشهور اسراییلی، که قرار بود در ۲۷ اکتبر امسال در تئاتر مانتزونی در شهر میلان ایتالیا برگزار شود، به دلیل موضع‌گیری‌های او به نفع فلسطینیان لغو شد.

مدیر برنامه‌های او در ایتالیا از مخالفت انجمن زنان یهودی «آدی-ویتزو» در ایتالیا با حضور نینی در این کنسرت خبر داد.

آخی‌نوعم نینی، خواننده زن اسراییلی، از مشهورترین خوانندگان این کشور است و پیش‌تر به عنوان نماینده اسراییل در مسابقات یورو ویژن شرکت کرده بود.

نینی در مورد مناقشات اسراییل و فلسطین گفته بود:« من با ابومازن در رام الله ملاقات کرده‌ام. او برای دست‌یابی به صلح جدی است. اما متاسفانه نمی‌توانم چنین چیزی را در مورد نخست وزیر خودمان بگویم».

روزنامه ایتالیایی لا رپوبلیکا روز یکشنبه ۲۷ ژوییه به نقل از برگزارکنندگان کنسرت نینی در ایتالیا نوشت که آن‌ها موافق دخالت دادن سیاست در جریان این کنسرت نیستند. ظاهرا ظهارنظرهای سیاسی این خواننده علیه سیاستمداران اسراییلی باعث شد تا حامیان مالی کنسرت از برگزاری آن منصرف شوند.

آخی‌‌نوعم نینی، متولد ۱۹۶۹ در تل آویو از پدر و مادری یهودی و  یمنی‌تبار است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samrad

    ببینید چقدر مردم اسراییلی ها منطقی هستند و یهود ی های ایتالیا بی منطق. باید میگذاشتند مشایی بیشتر روی دوستی با مردم اسراییل کار میکرد.

  • رها

    "روزنامه ایتالیایی لا رپوبلیکا روز یکشنبه ۲۷ ژوییه به نقل از برگزارکنندگان کنسرت نینی در ایتالیا نوشت که آن‌ها موافق دخالت دادن سیاست در جریان این کنسرت نیستند......." مسخره ترین بهانه ای که میشد در حمایت از قتل عام فلسطینیان آورد. یکی نیست به اینها بگوید که شما "مخالفین دخالت سیاست در کنسرت", خودتان با لغو این کنسرت, انهم به خاطر عقاید و اظهارنظر سیاسی این خواننده, مرتکب سیاسی کاری در جریان کنسرت شده اید و سیاست را در کنسرت دخالت داده اید .