ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل مسئولیت حمله به مدرسه سازمان ملل را نپذیرفت

ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای از پذیرش مسئولیت نسبت به کشته‌شدگان مدرسه سازمان ملل در بیت حانون سرباز زد.

ارتش اسرائیل از پذیرش مسئولیت نسبت به کشته‌شدگان مدرسه سازمان ملل در بیت حانون سر باز زد.

حیاط مدرسه سازمان ملل در بیت حانون پس از اصابت خمپاره ارتش اسرائیل

فرماندهی ارتش اسرائیل شامگاه یکشنبه ۲۷ ژوئیه بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه فرماندهی ارتش اسرائیل ادعا می‌کند که هنگام اصابت خمپاره به مدرسه بیت حانون، این مدرسه تخلیه شده بوده است.

در حمله ارتش اسرائیل به بیت حانون، در شمال غزه با اصابت خمپاره به مدرسه‌ای که به سازمان ملل تعلق دارد، ۱۵ نفر کشته و ۲۰۰ نفر مجروح شدند. این حمله پنجشنبه، ۲۴ ژوئیه اتفاق افتاد و اعتراض سازمان ملل و فعالان حقوق بشر را در پی داشت.

در بیت‌ حانون، پیرامون مدرسه سازمان ملل، فلسطینی‌ها با سربازان اسرائیلی در حال جنگ و گریز بودند. پتر لرنر، سخنگوی ارتش اسرائیل می‌گوید فلسطینی‌ها با خمپاره و موشک به سربازان اسرائیلی حمله می‌کردند و ارتش اسرائیل در پاسخ به این حملات خمپاره‌هایی به سوی آنان شلیک کرد که یکی از این خمپاره‌ها به مدرسه سازمان ملل اصابت کرد. اما در آن لحظه در حیاط مدرسه کسی آمد و شد نمی‌کرد.

کارکنان سازمان ملل در غزه اما می‌گویند تمام مدت تلاش می‌کردند موافقت ارتش اسرائیل با تخلیه مدرسه سازمان ملل را به دست بیاورند، اما این مذاکرات به نتیجه نرسید و هماهنگی‌های لازم برای تخلیه به موقع مدرسه سازمان ملل در بیت حانون میسر نشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.