ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ازدواج اجباری دختران موصل با اعضای داعش

گروه داعش در موصل آخرین اقدامات خود از ساکنان این شهر خواسته دختران‌شان را به عقد اعضای داعش در بیاورند.

گروه داعش در موصل آخرین اقدامات خود از ساکنان این شهر خواسته دختران‌شان را به عقد اعضای داعش در بیاورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه المیادین، این گروه بسیاری از زنان موصل را وادار به ازدواج اجباری تحت عنوان «جهاد نکاح» کرده است.

اعضای داعش از طریق بلندگوها در مساجد تهدید کرده‌اند، کسانی را که از «دادن دختران‌شان به اعضای داعش سرباز زنند»، به شدت مجازات خواهند کرد.

داعش در سوریه دفتری را برای ازدواج در شهر الباب باز کرده‌ است که در آن نام دختران و زنان مجرد که تمایل به برقراری ارتباط با اعضای داعش را دارند، ثبت می‌شود.

زنان سوری و عراقی از سوی داعش تحت فشار شدید قرار دارند؛ از مجازات سنگسار گرفته تا متهم شدن به «زنا» بدون اثبات اتهام های مطرح شده.

داعش همچنین سندی را در این مناطق منتشر کرده است که به زنان اجازه خروج از منزل را مگر در شرایط ضروری و به همراه «محارم‌شان نمی‌دهد.

گروه داعش حجاب برقع را برای تمامی زنان واجب کرده است و کسانی که از دستورات این گروه سرباز زنند با محاکمه و سنگسار روبه‌رو خواهند شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری زنان ـ شماره 58

    […] “در مکانی که سلطه نظامی وجود دارد، زنان هرگز نمی تواند برابر باشند“ ایروادی ۴ آگوست ۲۰۱۴ مصاحبه با دکتر کین مار مارکی، انسان‏شناس اجتماعی و مستندساز، متخصص منطقه آسیای جنوب شرقی و مسائل جنسیتی درباره نقش زنان در جامعه، سیاست و روند صلح کشور میانمار. یمن ازدواج پایاپای؛ دردسرهای یک سنت عراق ازدواج اجباری دختران موصل با اعضای داعش […]