ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«قاليباف فقط در انتخابات روشنفکر می‌شود»

تحليل‌گر پيام نو نوشته است: «آيا اظهارات انتخاباتی شهردار صرفا برای رييس جمهور شدن بود و نگاه واقعی قاليباف به حوزه زنان همانی است که اخير ذکر می‌شود؟

سايت پيام‌نو در پيوند با سخنان متناقض محمد باقر قاليباف،‌ شهردار تهران در خصوص حجاب و تفکیک جنسیتی زنان نوشته يکی از مصداق‌های بارز تغيير مواضع يک فرد را به راحتی می‌توان در سخنان محمد باقر قاليباف مشاهده کرد؛ سخنان شهردار تهران در برهه‌های مختلف زمانی نظير پيش و پس از انتخابات.

محمد باقر قاليباف،‌ شهردار تهران

به گفته پيام نو، شهردار تهران در زمان رقايت‌های انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۹۲به حقوق اجتماعی زنان اشاره کرده و يکی از شروط برقراری عدالت اجتماعی را برابری همه‌ افراد دانسته بود اما وی روز ۲۷تيرماه ۱۳۹۳در سخنرانی پيش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، از تفکيک جنسيتی در مجموعه تحت مديريت خود دفاع کرد. او گفت: «ما غيرت دينی داريم و نبايد اجازه دهيم زنان در ادارات بيش از همسر خود با نامحرمان معاشرت و تماس داشته باشند.»

تحليل‌گر پيام نو نوشته است: «آيا اظهارات انتخاباتی شهردار صرفا برای رييس جمهور شدن بود و نگاه واقعی قاليباف به حوزه زنان همانی است که اخير ذکر می‌شود؟ عالم سياست عالم چرخش‌ها و دور برگردان‌هاست اما به نظر نمی‌رسد آقای قاليباف آن قدر راننده ماهری باشد که بتواند به آهستگی دور بزند و بچرخد. حداقل درمورد اخير به نظر می‌رسد که ماشين شهردار در سر يکی از اين پيچ‌ها چپ کرده است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samrad

    فرهنگ کوره *** بر کول گرفته آورده و می خواهد با آن شهر داری کلان شهری را بچرخاند. جز لفت و لیس و کوته نظری و فامیل بازی و نان به نرخ روز خوردن و مجیز بالایی را گفتن و توی سر پایینی زدن مگر انتظاری از از او می رود. واقعا باورتان شده سردار خلبان و دکتر چشم مرغی چیزی به جز یک *** است که از بد حادثه بازی بر شانه اش نشسته؟

  • لطیف

    سلام. اشغالها همه جا را قبصه کرده اند-از در خانه که میزنی بیرون - انگار وارد دپوی سیار شهرداری شدی- در کوچه و خیابان و پیاده رو- از صف دکان بقالی و اتوبوس و مترو بگیر تا گیشه تاتر و سینما و قیمه نذری - همه جا حضورشان را حس میکنی جنازه ها متخصص حرفای الکلیند-درباره‌ی همه چیز نظراتی دارند که مرغ پخته را به خنده وا می‌دارد- تیر مزاح و لودگی و لوندیشان همواره شامل حال کسانی میشود که- نان از عرق جبین میخورند و - با سریالهای کره ای و ترکی و فیلمهای سفارشی و خیمه شب بازیهای روزانه بیگانه اند- اشغالها جز بله قربان گفتن هیچ هنری ندارند و به همت عالی مکتب و حوزه و دانشگاه- غوره نشده دم از عرق کشمش میزنند و با شکم و گردن ور آمده- از کنار گود به اسیران بلا طوری نگاه عاقل اندر سفیه ای می‌کنند که که کامو و کافکا و سارتر نمیکنند جنازه ها با گارد آوانگارد و پسورد آکادمیک در شبکه‌های اجتماعی- چنان نقش نفهم های تحصیل کرده را خوب ایفا می‌کنند که به هیچ وجه قابل تشخیص و رد یابی نیستند- اشغالها پدر و مادر و فک و فامیل خودشان را نمیشناسند- ولی در فیک بوس و تویی تر و کافی شاپها - چنان درباره تاریخ و فلسفه و تمدن بشری با حرارت وراجی میکنند که- مایه حسرت اشغالهای پیرامونشان میشوند. فضای ذهن اشغالها لبریز لایک و کامنت و ایکون و شرر ست- شاه بیت غزل ذهنشان تغییر و پیشرفت است و عینی وعملی از هفت پشتشان عقب مانده ترند- زیر عبای ابوسفیان گنده و گاومیش شده اند و دم از غیرت علی و رشادت حسین میزند- اشغالها آنقدر پست و حقیر و زبونند که- به قاتل پدر و برادر و دوست و آشنایشان رای میدهند و چشم امید به فاسق مادر و خواهرشان بسته اند. دنیا در نظرشان سلف سرویس تیپ و دکور و ویترینست و زندگیشان شکم و زیرشکم و تن پوش و نشیمنگاه- جنازه ها آنقدر کوته قامتند که ماهی در برابرشان نهنگی عظیم و الجثه. اشغالها آنقدر اشغالند که فقط باید کود شان کنی همین ! «پرانتز باز... یکی باید توی این خاک پرگهر به این زباله های متحرک بگه: غیرت کجا و شما کجا؟! اکبر و علی و محمد، حسن و حسین و ابراهیم و اسماعیل، ابوذر و یاسر و ناصر، فاطی و زهرا و زینب و مهدی، عبداله و مصطفی و مهاجر وهمه اعوان انصارتان ، مرام و معرفت و غیرت انسانی ندارند،غیرت دینی که ؟! شما اگه غیرت داشتید که دین را مطاع کسب و کارتان نمیکردید و حال و روزتان اینگونه که هست نبود!!

  • بهنام

    این خدا نشناسان همگی جزو حزب باد هستند و از هر طرف باد بیاید و به نفعشان باشد میروند و هیچ اراده و تصمیمی از خود نداشته و ندارند . این سپاهی سابق هم صرفآ برای خود شیرینی و عرض ارادت و اثبات چاکری و نوکری دربار رهبر پوشالی اینچنین عمل نموده است . یکی از رسانه ها اخیرآ نوشته بود ( غیرت دینی با نه سال تاخیر ) و کنایه از آن داشت که چرا ایشان در زمان احمدی نژاد لام تا کام حرفی در این خصوص نزده بود .

  • مرد ایرانی

    این آقا هم مثل خیلی های دیگه فقط یک فرصت طلبه که از قدرت و امکانات خوشش میاد