ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لغو پروازهای خطوط هوایی به شمال عراق

پروازهای شرکت‌ هواپیمایی لوفت‌هانزا، ترکیش ایرویز و امارات به اربیل قطع شده‌اند. اداره هواپیمایی فدرال آمریکا هم حریم هوایی عراق را برای پروازهای غیرنظامی ممنوع اعلام کرد.

پروازهای شرکت‌ هواپیمایی لوفت‌هانزا، ترکیش ایرویز و امارات به اربیل قطع شده‌اند. اداره هواپیمایی فدرال آمریکا نیز حریم هوایی عراق را برای پروازهای غیرنظامی ممنوع اعلام کرد.

پروازهای لوفت‌هانزا به اربیل لغو شده‌اند. این شرکت هواپیمایی اطلاع داده که این تصمیم فعلا تا یازدهم اوت معتبر است. لغو پروازها شامل خطوط هواپیمایی اتریش (Austrian Airlines) هم می‌شود که متعلق به گروه لوفت‌هانزا است.

پروازهای لوفت‌هانزا به اربیل تا کنون دو بار در هفته از مبداء فرانکفورت و روزانه توسط "خطوط هوایی اتریش" از وین بود. پروازهای آسیایی و خاورمیانه‌ای گروه هواپیمایی لوفت‌هانزا نیز تا اطلاع ثانوی از حریم هوایی عراق استفاده نخواهند کرد.

همچنین اداره هواپیمایی فدرال آمریکا (FAA) حریم هوایی عراق را برای پروازهای غیرنظامی آمریکایی ممنوع اعلام کرد. مشخص نیست که این ممنوعیت متوجه چه تعداد از شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی می‌شود.

خطوط هواپیمایی ترکیه و امارات (اتحاد) هم پروازهای‌ خود به منطقه را متوقف کردند، با این وجود "اتحاد" پروازهای به مقصد بغداد و بصره را ادامه می‌دهد.

این تصمیمات در پی حمله هوایی آمریکا به مواضع داعش در شمال عراق اتخاذ شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.