ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوت وزیر ارشاد از سرمایه‌گذاران برای تأسیس یک چاپخانه مجهز در قشم

دولت قصد دارد زمینه‌های توسعه‌ رسانه در جزیره قشم را فراهم آورد. تأسیس یک چاپخانه مجهز و تأسیسات جانبی آن در قشم یکی از برنامه‌های دولت در این زمینه است.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد که دولت قصد دارد زمینه‌های توسعه‌ رسانه در جزیره قشم را فراهم آورد. تأسیس یک چاپخانه مجهز و تأسیسات جانبی آن در قشم یکی از برنامه‌های دولت در این زمینه است.

علی جنتی در سالن همایش‌های مرکز بین‌المللی رشد قشم

جمعه ۱۷ مرداد ماه، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در مراسم «روز خبرنگار» به قشم سفر کرد. این مراسم در سالن همایش‌های مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد و وزیر ارشاد هم در این مراسم سخنرانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت رشد رسانه‌ها در کشور، از برنامه دولت برای تأسیس یک چاپخانه مجهز در جزیره قشم خبر داد. او گفت: « گر افراد سرمایه‌گذار برای تأسیس این چاپخانه در قشم حاضر به سرمایه‌گذاری شوند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارز مورد نیاز را برای واردات دستگاه‌های این چاپخانه تأمین خواهد کرد.»

رتبه صنعت چاپ ایران در خاورمیانه در دو سال گذشته به جایگاه ششم تنزل پیدا کرده است. در کشور‌های منطقه، ترکیه با ۶/۴۴ درصد و به ارزش دو و نیم میلیارد دلار در بالا‌ترین رتبه صنعت چاپ و پس از آن اسرائیل، عربستان، امارات و مصر در جایگاه‌ بعدی قرار دارند.

تحریم‌های بین‌اللملی، تورم و رکود اقتصادی و همچنین نوسانات قیمت ارز از دلایل سقوط رتبه صنعت چاپ ایران در میان کشورهای خاورمیانه است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.